Graag feedback van ervaringsdeskundigen ....

Gestart door rpakuypers, 29-07-2010 22:29:27

Vorige topic - Volgende topic

Easterboy

Crap, ik ben helemaal vergeten in Heerenveen te kijken naar die S70.
Morgenochtend lukt het me niet i.v.m. afspraken, maar eind van de middag kan ik wel kijken. Ik werk er om de hoek.

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 03-08-2010 21:12:26
Crap, ik ben helemaal vergeten in Heerenveen te kijken naar die S70.
Morgenochtend lukt het me niet i.v.m. afspraken, maar eind van de middag kan ik wel kijken. Ik werk er om de hoek.

Laat het me maar weten. Morgen ga ik al een tweetal wagens bekijken en gelukkig heeft het allemaal nog geen haast want we hebben nog een paar weken vakantie dus ik hoef niet snel te beslissen.

Groet,
Roger

Easterboy

Ik ben zojuist bij de dealer geweest, en ik moet je helaas blij maken met een dooie mus..
Hij is gisteren net verkocht?
Het ging om een grijze 2.5 20v voor € 3.750,- met 166.000 op de teller.

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 04-08-2010 14:57:14
Ik ben zojuist bij de dealer geweest, en ik moet je helaas blij maken met een dooie mus..
Hij is gisteren net verkocht?
Het ging om een grijze 2.5 20v voor € 3.750,- met 166.000 op de teller.

http://www.ucl.volvocars.nl/img/uploads/nl/ucl/588/42632886_1.jpg

Tja, het is niet anders ......... Ik ben al met de vrouw op pad geweest en heb al enkele auto's bekeken. Op de foto mooi, maar in werkelijkheid een flink stuk minder. Ze gaf zelf al aan de 850 wat "karaktervoller" te vinden dan de S70 en LPG ziet ze niet zitten.
Zag net een mooi 850 met niet al te veel kilometers in Assen en die was vanmorgen net verkocht. Nu nog een mooi en goed onderhouden 850 op het oog.

Groet en toch bedankt,
Roger