ECM reload bij dealer wil niet lukken...

Gestart door Sem, 30-07-2010 16:16:53

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Ik wil de MTE software laten overschijven met nieuwe ECM software bij de dealer..... Dit moest geen probleem zijn, maar zoals altijd bij mijn auto... is het dus wel een probleem. Ze krijgen het niet voor elkaar!  >:( Ik kan hier echht werkelijk zo schijtziek van worden...

Wat ik begrijp is dat de VIDA te nieuw is voor mijn auto en de Vadis wil niet werken. Dus toch naar Moergestel om de boel terug te zetten... maar nu dus wel pas na de vakantie, want die is gesloten voor 3 weken en ik ga ook over een week weg.

:eusa_wall:   Kan dan echt niets in één keer goed gaan?!!

henry classic v70

Die auto wil gewoon niet bij je weg Sem.........
Als straks alles gedaan is zoals je voor ogen had ga je 'm weer enorm waarderen of misschien nog wel meer, let maar eens op
(trakteer de S eens op een paar mooie Comets....)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sem

Citaat van: henry classic v70 op 30-07-2010 17:27:43
Die auto wil gewoon niet bij je weg Sem.........
Als straks alles gedaan is zoals je voor ogen had ga je 'm weer enorm waarderen of misschien nog wel meer, let maar eens op
(trakteer de S eens op een paar mooie Comets....)

Ik zal je zeggen... ik waardeer hem nu al iets meer. Ik bedoel.. het voeld lekkerder nu hij weer origineel wordt. Heb dat altijd een beetje moeilijk gevonden, maar het was wel lekker. (er zijn zat voorbeelden die me nu voorbij schieten, maar ik ga het niet doen... ;D)

Misha

Citaat van: Sem op 30-07-2010 16:16:53
Ik wil de MTE software laten overschijven met nieuwe ECM software bij de dealer..... Dit moest geen probleem zijn, maar zoals altijd bij mijn auto... is het dus wel een probleem. Ze krijgen het niet voor elkaar!  >:( Ik kan hier echht werkelijk zo schijtziek van worden...

Wat ik begrijp is dat de VIDA te nieuw is voor mijn auto en de Vadis wil niet werken. Dus toch naar Moergestel om de boel terug te zetten... maar nu dus wel pas na de vakantie, want die is gesloten voor 3 weken en ik ga ook over een week weg.

Dealer wegdoen, die snapt er niets van en wil ook niet erg graag.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sem

Citaat van: Misha op 30-07-2010 18:01:31
Citaat van: Sem op 30-07-2010 16:16:53

Dealer wegdoen, die snapt er niets van en wil ook niet erg graag.

Tja... Ze gaan maandag nog even verder pluizen. Het blijkt dat zowel de VIDA als de VADIS niet wil communiceren met mijn S70. Maandag komt het computer-oracle terug van vakantie en dan gaan daar verhaal halen...  Zal me benieuwen.

thuur

Is er nog wat uitgekomen?

Startblokkering wil nog wel eens moeilijk doen, probeer het eens met lopende motor.

Gr 8)