CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Voor wanneer kan ik de trailer reserveren?

;D

Sbv

Vanavond samen met Mark en Bouke een groot deel van interieur eruit gehaald.

)()()sT

Wat zal die koets wegen straks..?

Sbv

Citaat van: )()()sT op 16-03-2013 08:41:46
Wat zal die koets wegen straks..?
Gokje 850 kg als alles eruit is

grijzev70tdi

Dan kom je aardig in de buurt ja
Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Ooow, dan kan de R hem wel trekken 8)

grijzev70tdi

Tuurlijk. Als een 20 kleppertje automaat het kan vannuit Zevenhuizen naar Almelo moet een R het toch zeker kunnen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Ja dat zal allemaal best, maar het is belangrijker wat oom  :police: ervan vindt..
Een complete T-5R op trailer lijkt me namelijk niet zo'n strak plan zonder busje.

knoopie

Citaat van: Sbv op 15-03-2013 23:31:07
Vanavond samen met Mark en Bouke een groot deel van interieur eruit gehaald.

En langzamerhand gaat hij uit elkaar....
Als er een helpende hand van pas moet komen je weet het hé.

;)

maruska

Zo.. de automaat is de deur uit. Jeffrey, succes en plezier ermee de komende maanden :)
Ook de BMW is weg, dus ik heb nu nog 1 auto voor de deur.. scheelt een hoop centen, waar we weer leuke dingen van kunnen doen.
Zal de lijst met beschikbare onderdelen, en de kopers die interesse hadden, komende week updaten. Eea is helaas niet schadeloos eraf gekomen, dus iedereen krijgt netjes een update persoonlijk ook.

Tijd voor een bak koffie, en foto's volgen nog. De eerste CY die gedemonteerd wordt, wie volgt ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

The Demon

Hallooooo  :o Breng jij even mensen op ideeën, mafkees  >:(

Dat er nu 1 gesloopt is/wordt kan mijn hart nog hebben maar het moet niet gekker worden hoor.

Groet,
The Demon.

maruska

hoe meer er gesloopt worden, of gedemonteerd, hoe zeldzamer mijn andere gele wordt ;D
@rene : klopt.. kosten/vergoedingen verhaal
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Ik zie het probleem niet. Hij is voor nu gesloopt, maar wordt ook weer opgebouwd 8)

JeffreyC

Citaat van: )()()sT op 13-04-2013 17:06:05
Ik zie het probleem niet. Hij is voor nu gesloopt, maar wordt ook weer opgebouwd 8)

Dat staat in ieder geval wel op de planning :eusa_think:
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress