CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Ik geloof dat Richard er aardig wat gemaakt heeft. Nou weet ik niet of het zijn eigen toestel was of dat van Bouke  :eusa_shifty:

maruska

zn eigen toestel... dus richard : zien !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

knoopie

Citaat van: maruska op 24-04-2013 22:11:59
zn eigen toestel... dus richard : zien !

effe asje vervangen.....

Was een gezellige en nuttige avond jongens en vreselijk gelachen......!

rogerV701998

Citaat van: knoopie op 25-04-2013 00:11:38

Toch wel sterk die Mark. Geen krik gebruiken maar gewoon zelf even de auto omhoog houden. :eusa_clap:

;D

Taranis

Die auto weegt niet zoveel naar het schijnt:

Citaat van: Taranis op 03-04-2011 18:57:55

Terwijl Sbv de CY even omhoog hield, kon ook maruska de laatste klusjes klaren:

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

;D Het ziet er in ieder geval gezellig uit ;D ;D.  En mooi dat het gelukt is weer allemaal  :eusa_clap: :eusa_clap:

R o b

Wat een gezellige kleur blijft het toch!  :eusa_clap: ;D

elianmars

Oh ja, Mark nog bedankt voor de grill!  ;)

maruska

auto gewicht zit nu op 1100 kilo.. binnenkant is gestript, wordt 1 grote lege ruimte. verdere reductie gaat nog 200 kilo opleveren..
sja, dan til je die dus gewoon even op..
T-5R

maruska

Citaat van: elianmars op 25-04-2013 11:01:29
ja, alleen jammer dat we er niets op kunnen bakken... ;D
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 25-04-2013 11:02:00
Citaat van: elianmars op 25-04-2013 11:01:29
ja, alleen jammer dat we er niets op kunnen bakken... ;D

;D

maruska

enige tijd druk gehad met oa werk, ga ik de komende dagen de pakketten maken voor diegenen die spullen hebben besteld. alvast dank voor jullie geduld :)

de gele is al weer een tijdje weg, en ik moet zeggen dat ik hem niet echt mis. de BMW is ook de deur uit, dus de buren hebben een traditioneel feest gehouden ter ere van de vrijgekomen parkeerplaatsen. Ze kunnen nu weer lekker 1,5 parkeerplek innemen...

Met de handbak zijn er wel weer wat snode plannen, en kleine upgrades. Zo heb ik in de laatste ronde van demontage-scooping, een automatisch dimmende spiegel gevonden, en meegenomen. Inclusief de kabel uiteraard. Ook heb ik wat V70N 12Volt aansluitingen gescoord, waar ik er 2 van wil inbouwen achterin, om in de vakantie iig de koelbox te kunnen koelen.
De achterbank verwarming gaat voorlopig op hold, aangezien zelfs in Amerika de matten zeldzaam zijn. Nu zouden in theorie de V70 matten moeten passen, maar ik kom weinig blogs tegen die dit be-amen. On hold..

Verder nog nieuwe olie en filter gedaan op de sleuteldag bij Hooftman, en een nieuwe linker steekas ingebouwd. Je zult maar niets te doen hebben aan je auto, het zou gaan vervelen ;D

Project turbo is iig beslist wat er gaat komen, alleen even kijken wat ik qua DP ga doen (lees welke ik ga monteren, aangezien ik er meerdere heb liggen).

toBcontinued
T-5R

Sbv

Ben benieuwd wat je nu kwa turbo gaat doen. Je verjaardag is voorbij dus.....
Toch maar een flashgreen V70n R dan maar hoor ;D