CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: maruska op 20-11-2013 14:09:26
Net bij Volvo geweest, en die zien :
1. nieuwe deur, vouw is er niet echt uit te krijgen
2. overspuiten van zowel voor als achterportier, incl delen van spatscherm en achterste deel carosserie ivm kleurverschillen
3. binnenwerk te redden, raammechanisme zeer wrs niet kapot.

we wachten af, vandaag de expertise van de BMW afwachten, morgen de expertise van de gele banaan
Balen. Als de halve auto eventueel gespoten gaat worden is het misschien een mooi moment om de rest ook mee te nemen ?
Was er nog wat aan de B-stijl te zien ?

maruska

Overigens was de voorzichtige eerste inschatting van de Volvo hier 2000+ eu schade.
@Sander : B stijl vooralsnog niets aan te zien, de klap is echt in de deur terecht gekomen.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

855T5+

Bl@@dy H3ll!
Alleen dat geregel al en dat zwaard van Damocles over wat dit nu weer gaat kosten.
Twee avaria tegelijk, ik zou al gek worden van eentje...

On an entirely different note: ik heb net twee complete achterdeuren (l en r) naar de opslag in Eindhoven gebracht, anders kon ik gelijk eentje komen brengen, drinken we er een pint op ofzo, ;D) (wel 019, maar moet toch gespoten worden). Ik ga volgende week weer naar Eindhoven dus PM maar bij belangstelling.
Volvo: Mutatis Mutandis

maruska

thanks for the offer Maarten, ik hou het in het achterhoofd. Eerst maar even afwachten wat de verzekeraars te melden hebben. Nadeel : kost zo pokke veel tijd al dat geregel, en beide auto's staan bij de dealer. Afspraken deze week verzet. Thuiswerken gelukkig....
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 20-11-2013 14:20:36
Overigens was de voorzichtige eerste inschatting van de Volvo hier 2000+ eu schade.
@Sander : B stijl vooralsnog niets aan te zien, de klap is echt in de deur terecht gekomen.
RA portier heb ik ook nog wel in het zwart

¤Gea¤

Past V70 er ook in? Dan hebben wij vast wel RV :) sterkte Mark!

maruska

gaat die van jullie echt uit elkaar Gea ? :(
T-5R

StefanCJ

Gadverdamme Mark, dat is mooi k*t. De 2de schade binnen korte tijd, wel een geluk dat je er zelf bij stond. Mooie pipo die buurman, dat er geen eens een sorry af kan.  ::)

MarcoV

Lekker weer Mark, zit niet mee!
Succes met alles man,

MarcoV

Marty__Mouse

Hè balen zeg...! Gewoon ook 2 keer in zo'n korte tijd.. "gelukkig" wel beide keren niet jouw schuld, nu hopen dat de verzekeringsmaatschapijen ook een beetje mee willen werken en dat alles weer netjes wordt opgelost..

Succes in elk geval!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

maruska

T-5R

grijzev70tdi

Balen weer  :-\

Deuren heb ik ook nog wel, helaas wel zwart.. Mogen voor erg weinig weg, anders word het oud ijzer  ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Köt, dat is dus weer mooi ruk :(, mede omdat ik eergisteren nog zei "wees blij dat het de CY niet is" bij de schade aan de Beemer en drukken ze vandaag de CY in elkaar :( :(  Had ik maar niets gezegd...

Wat doe je dan ook aan die kant van de planeet Mark met 3 auto's en al die mensen die niet kunnen rijden daar (inschattingsfoutje...)  Dat hebben we hier nu nooit (ahum) :evil: ;D ;D ;D

¤Gea¤

Ja, die van ons gaat uit elkaar, we moeten eerst de auto nog deze kant op halen. En bedenken hoe we het gaan doen. Ramon zal tzt wel iets posten bij te koop:) Jij succes met alles!

The Demon

Nee hé, niet ook nog eens die CY  >:(

En maar roepen dat ze zo goed kunnen rijden die figuren  :eusa_naughty:
Succes met de afhandeling van beide slachtoffers.

Groet,
The Demon.