CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Balen Mark...

Succes maar weer. Wat je zegt, deze onzin kost gruwelijk veel tijd terwijl je geen aandeel hebt gehad in het veroorzaken hiervan.

pwberg

Nondeju, je hebt niet je beste week.......  :eusa_wall:

Succes ermee, hopelijk is minimaal 1 van de slachtoffers te redden (mooiste is natuurlijk allebei....)
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ewout Schalkwijk

Jeetje, twee keer binnen een week, da's mooi kudt. Ik zal duimen dat die niet total loss gaat.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Succes met deze sh#tzooi. Hopelijk valt het "straks" allemaal mee.

Maar.......ik denk dat dit ons aller grootste angst is in het rondrijden met dit soort auto's.....emo-waarde hoog, eco-waarde niet noemenswaardig.

En helpt taxeren in zo'n geval? Wie heeft daar ervaring mee?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

StefanCJ

Taxeren, mits gedaan onder bepaalde wettelijke voorwaarden, verplicht de verzekeraar zich aan deze waarde te houden. Met andere woorden: als de getaxeerde waarde bijvoorbeeld €7000,- is wordt 'ie pas total loss verklaard bij een schade van meer dan dit bedrag. Wel handig om te doen als je veel hebt geïnvesteerd in de auto. Kost circa €100,- en afhankelijk van de hoeveelheid km's die je per jaar maakt tussen de 18 en 24 maanden geldig.

rogerV701998

Citaat van: Hiker op 20-11-2013 19:25:42

Maar.......ik denk dat dit ons aller grootste angst is in het rondrijden met dit soort auto's.....emo-waarde hoog, eco-waarde niet noemenswaardig.

Yep, is al vaker over geschreven hier. Heb mijn auto laten taxeren en vervolgens verzekerd tegen taxatie waarde. Meerkosten (all risk tegen dagwaarde versus all risk tegen taxatiewaarde bij maximaal no claim) was in mijn geval verwaarloosbaar.

Hiker

Citaat van: rogerV701998 op 20-11-2013 19:29:57
Citaat van: Hiker op 20-11-2013 19:25:42

Yep, is al vaker over geschreven hier. Heb mijn auto laten taxeren en vervolgens verzekerd tegen taxatie waarde. Meerkosten (all risk tegen dagwaarde versus all risk tegen taxatiewaarde bij maximaal no claim) was in mijn geval verwaarloosbaar.

Dan laat ik naast m'n motor direct ook de roffel taxeren.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

maruska

bij mij scheelt het 10 eu per maand, en ga ik zsm dus ook laten doen.. de wa+ waarde is 3x niks..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

t_w

Goeiendag...

Daar ben je klaar mee! 2 keer in zo'n korte tijd...
Succes met de afhandeling!

vincen tdi

Gelukkig kun je bij de verzekering wel aangeven dat de dagwaarde volgens bepaalde handelaren richting de € 20 000 loopt  :eusa_shifty:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

razorx

Lullig hoor Mark.

Uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen. Maar het is zo een gedoe en kost zo veel "foute" aandacht.

Weet je al wat over jouw gezondheid? Als je dat wilt vertellen.

maruska

voorlopig lijkt de nekpijn weg te blijven, heb de eerste paar dagen flinke pijnstillers genomen op dok's advies..

we houden het wel in de gaten, want ook al was het maar een 35+km/h klapje, het kan genoeg doen
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

razorx

Wacht nog maar even voorzichtig af met het lijf. Ook voor de verzekering. ;)
Al hoop ik natuurlijk dat het goed met je gaat.

Boeijke

So,,,had even wat bij te lezen.
Mooi klote Mark. Hoeveel pech kun je hebben?

Sterkte met de afwikkeling.

Tom850