CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

twotone

Sterkte met de gezondheid en 't blik, dit is toch wel heel erg jammer  :-\
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Julian

Wtf, sterkte en succes met de reparatie!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

ZC3rr0r

Balen van de schades Mark, ik ken het scenario zelf maar al te goed.

Ik kwam terug van vakantie en mijn MiTo miste ineens behoorlijk veel verf op de voorbumper.
Terwijl ik bezig was dat ding op te krikken rijd vriendinlief de andere auto (Barchetta) tegen een muurtje.

Van twee werkende auto's naar twee met schade in 5 minuten :o

turbopower

Een whiplash kan je al bij 10km/u oplopen.
Bij mij kwamen de klachten pas na 5 mnd opzetten.
Goed dat ging dan met meer dan 80 km.
Het eerste half jaar kun je best wel alert blijven.
Succes met de afwikkeling.

maruska

korte update :

de CY gaat binnenkort uit elkaar. Meer info volgt.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rifwachter

Citaat van: maruska op 24-11-2013 16:19:22
korte update :

voor herstel mag ik hopen ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

The Demon

Citaat van: rifwachter op 24-11-2013 16:21:16
Citaat van: maruska op 24-11-2013 16:19:22
korte update :

voor herstel mag ik hopen ?
Dat hoop ik ook, anders kom ik persoonlijk al zijn korte broeken verbranden  >:( :evil:

Groet,
The Demon.

maruska

mja, herstel is voor zover ik kan beoordelen 1 deur die krom is, en wat kleine schades ernaast, maar de schade expert heeft nog geen rapport. alleen staat het me tegen dat alles in blanke lak verwaaierd wordt. en ik gok dat ze niet de complete auto verfen. zoals het er nu voorstaat gaat ie compleet uit elkaar. het is afwegen op een gegeven moment.. zeker met 2 auto's die schades hebben.
T-5R

rifwachter

Citaat van: maruska op 24-11-2013 16:24:00
mja, herstel is voor zover ik kan beoordelen 1 deur, maar de schade expert heeft nog geen rapport. alleen staat het me tegen dat alles in blanke lak verwaaierd wordt. en ik gok dat ze niet de complete auto verfen. zoals het er nu voorstaat gaat ie uit elkaar. het is afwegen op een gegeven moment.. zeker met 2 auto's die schades hebben.

Hier zou ik toch nog maar eens een nachtje over slapen..........
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

maruska

dagwaarde nihil, temeer omdat ik geen taxatie heb, en er her en der kleine roestplekjes beginnen te komen door eerdere schades, naast wat andere mindere puntjes. alles te verhelpen, maar ik moet het goed overwegen.
T-5R

The Demon

Uitwaaieren met blanke lak of met de kleur lak, dat bepaal je zelf natuurlijk.
Ik zal mijn broer eens vragen hoe en wat in dit soort situaties.

Groet,
The Demon.

maruska

probleem is, walter, dat er bij mij geen blanke lak op zit.
dus ik krijg dan een kant, die grotendeels gespoten is met CY en blanke lak, en de andere delen niet.

maar, we denken nog even voort !
T-5R

855T5+

Helemaal overspuiten dus, ipv lokaal bij schade. Begrijpelijk om meerdere redenen, maar de bult werk om uit elkaar te halen en weer op te bouwen.... besides, dan heb je wel een overdekte ruime afgesloten plek nodig, tenzij je alles laat doen, maar dat gaat 4 keer de dagwaarde kosten...
Mmm, ik hoop dat je er geen (extra) hoofdpijn aan overhoudt en wens veel sterkte en wijsheid.
Voor wat het waard is: doe lokaal repareren en vergeet de blanke lak? goedkoopst met gratis(!) deur en minste hoofdpijn nu voor de winter...zie in de lente verder..
Volvo: Mutatis Mutandis

C.punTeR

Ik ken wel een spuiter die ook nog met 2k lak spuit.
Het is wel in het noorden des lands.

Groet..

dielie850