CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

jas

Ziet er echt waanzinnig mooi uit!!! Complimenten voor je grondige aanpak.

Succes met de taxatie binnenkort, en houd hem heel!

Gr. Jas

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 05-03-2014 23:04:28
Dat je je er nog mee op straat durft te vertonen. Ik zou compleet gek worden als iemand maar in de buurt van die auto zou komen. Betere plek voor hem.

Arendals Skans, 418 78 Göteborg, Sverige

;D

Volvo museum   ;D

maruska

lol Ewout :) uit het hoofd of op moeten zoeken ;D
@ all : thanks, hij is bijna af, en vanaf nu elke nacht duimen dat het goed gaat :)

en dan zo snel mogelijk taxatie en verzekering. planning is na het weekend taxatie (alleen moet de airco nog  :eusa_eh:)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

ZC3rr0r

Citaat van: elianmars op 05-03-2014 23:12:53
Dat je je er nog mee op straat durft te vertonen. Ik zou compleet gek worden als iemand maar in de buurt van die auto zou komen. Betere plek voor hem.

;D

Volvo museum   ;D

Is het slecht dat ik dat uit m'n hoofd weet? :o

elianmars

Citaat van: ZC3rr0r op 06-03-2014 15:28:55
Citaat van: elianmars op 05-03-2014 23:12:53

;D

Volvo museum   ;D

Is het slecht dat ik dat uit m'n hoofd weet? :o

Nee. Ik had ook direct door waarvan dat adres is ;D

Ewout Schalkwijk

Nou, het nummer en de postcode wist ik idd niet. Maar Arendal is ook een kustplaatsje hier zo'n 200 kilometer vandaan, dus dat onthou ik wel. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

MarcoV

Echt heel mooie geworden, hulde aan een ieder!

MarcoV

LouisXIV

Is het al gelukt met je verzekering?

maruska

Ha Louis, nee nog niet. Komt ook vooral omdat ik nu weinig tijd heb/maak om de laatste loodjes af te maken. Werk is weer druk. Maar ik rij er dan ook bijna niet in nu. Vanmiddag op pad geweest voor taxateur, en heb een adres van een verzekeraar in de buurt, die de taxateur volgt met zijn taxatie. Morgen bellen om een afspraak te maken, dan heb ik gelijk een deadline ;D

spoiler erop, schakelaars vervangen door mijn eigen die wel allemaal branden. klein werk, maar wel doen. Alles moet werken. En even bij de 2 hoofdleveranciers de bonnen en facturen van de afgelopen jaren opvragen ;D
T-5R

maruska

idee is om bij Steijn Sportcars de taxatie te laten doen. Heb diverse ervaringen gelezen, en deze komt er erg goed uit..
T-5R

MrCain

Heb die van mij (paarse baksteen) daar ook door laten taxeren => is een echte (volvo) autoliefhebber en je krijgt 2 raporten met "echte" foto's, nadat je de draft thuis hebt ontvangen nagekeken en aangevuld/vererbeterd en weer terug gestuurd hebt. Hij kwam serieus over en sprak me wel aan hoe hij over de auto's sprak.

Citaat van: maruska op 12-03-2014 22:27:37
idee is om bij Steijn Sportcars de taxatie te laten doen. Heb diverse ervaringen gelezen, en deze komt er erg goed uit..

Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

StefanCJ

Snel maar afspraak plannen, je vergeeft het jezelf niet als de banaan ineens in de fik vliegt of iemand hem total loss rijdt.

twotone

Hihi ;D Heb stiekem een plaatje geschoten voordat ik op huis aan ging dinsdag  :eusa_shhh:
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

arjen850

Martijn_B

Wou je hem in de fik steken Arjen?

(Ps Mark, ik zou iets voorzichtiger zijn met foto's van de volvo voor het huis, bij mij zijn ze volgends de buren vd week al wezen scouten....)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software