CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

inderdaad ROB.. maar af en toe een beetje opsparen en dan uitgeven doet wonderen voor het financiele brein hier thuis... (not me)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

Zo, zelf weer helemaal oud en nieuw overleefd. Gewoon ouwe bep gespeeld, en lekker thuis gebleven.
Vanochtend naar beneden gegaan om de ouders te bezoeken. Kom ik bij de centrale entree aan, hoor ik de buuf over schade aan auto's  ???

1. Ben zelf vannacht naar buiten gegaan, omdat er wat buurtjes van de portiek hiernaast het nodig vonden alle nitraat bommetjes tussen de auto's te gooien. Na een kwartiertje gingen ze verder het veld op, gelukkig. Vannacht toen het rustig was nog even een quick scan gedaan aan de banaantjes, maar niet direct iets te zien.

2. Vanochtend buiten diverse dingen opgevallen. De buren hebben op een splinternieuwe auto, een deuk van 4x5 cm in het dak, zo'n 2 cm diep. Dader onbekend. Loop ik verder : mistlamp van de BMW aan een draadje hangend uit de bumper. Klote dus, want hij ging er ook niet meer in. Loop verder eromheen, is de hele achterkant 1 grote zandbak geworden. De dag ervoor nog netjes even schoongemaakt, zodat er weinig op blijft plakken van die vuurwerkshit. Hebben die *** gasten met die knallers ongeveer op mn achterkant lopen gooien in de zandbak erachter  :eusa_wall:

3. Na inspectie van de BMW zie ik een portiek verder een complete voordeur ruit eruit liggen. Waar moet dat toch verdikkeme naar toe ?

4. Bij de volvo's aangekomen, die stonden iets van de portiek af, omheen gelopen en vooralsnog geen schades gezien. Wel een halve miljoenklapper aan rotzooi erop. Morgen bij goed licht schoonspoelen en kijken of er nog deukjes bijgekomen zijn...

Leuk hoor oud en nieuw, maar degene die volgend jaar in de buurt van de auto's staat af te steken, die ros ik persoonlijk met een titanium stock weg.. Bah bah bah..
Totale schade door jeugd en buurtgenoten afgelopen jaar : ruim 1000 euro. Heerlijk :eusa_think:

******Iedereen overigens een spannend en mooi 2012 toegewenst !******
T-5R

The Demon

Daarom sta ik om 00:00 uur altijd buiten.
Vorig jaar had een stel vrienden van de buurman bedacht om een (illegale) chinese rol strak naast Olijfje te leggen.
Toen ik ze aansprak met de woorden of ze hem langs hun eigen auto's wilden leggen, kreeg ik als antwoord dat die dan zouden beschadigen  :eusa_doh:.
Een (zij het bot en imitatie) samoeraizwaard doet dan wonderen hoor.
Dit jaar stonden ze netjes op de kruising ver van Olijfje  ;D.

Groet,
The Demon.

P.S. Nog het beste voor 2012 Mark.

Sbv

Mooi klote Mark...hersenloos volk

maruska

sja, en dan te bedenken dat die gastjes ook hun auto hebben staan hiervoor.. maar dan wel helemaal verderop :(
T-5R

arjen850

Citaat van: Sbv op 01-01-2012 17:54:43
Mooi klote Mark...hersenloos volk

Zo was ik ook ongeveer van plan me uit te drukken ja >:(

rpakuypers

Als ik dat zo lees dan bevestigd dat steeds meer mijn vermoeden dat mensen die graag met vuurwerk spelen een IQ hebben die maximaal 2 maal de grote van de schoenmaat is .......... Ja, ik weet dat ik nu generalisser en nee, ik ben hier niet op gepromoveerd maar ik zou eens een balletje kunnen opgooien bij Diederik Stapel  :eusa_think:

Groet,
Roger

henry classic v70

Waardeloos is dat, balen Mark...
Bij ons is heel weinig vuurwerk afgestoken, ligt ook bijna geen rotzooi in de straat.
Enige was dat m'n alarm afging na een enorme rotknal gisteravond.... heb toen de Sandstone maar open gelaten en later toen er geen vuurwerk meer werd afgestoken weer aan gezet.
Tja, de Veluwe hè........
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

R.Bijl

It Sucks! sommige hebben echt geen respect voor andermans eigendommen,heb mijn volvo`s maar op het brandweer terrein gezet!

hoop dat je verder geen schade hebt.

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

stefanhuijser

Ik hoop dat je geen extra schades hebt op de bananen Mark!

Ondanks dat beste wensen!

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

KIM

Pfff, wat ben ik blij dat mijn R hier lekker onder de carport heeft gestaan vannacht.
Ben met de 740 naar H'sum geweest.

Eigenlijk te gek voor woorden...
Ik hoop dat het met je bananen verder wel goed is afgelopen.

Bouke

Mooi k@#$$%te weer iemand met schade zonder afzender :evil: wat is dat toch met die lui die zonodig moeten slopen wat niet van hun is,echt wat mot je d'r mee :(

jrkalf

Bij mij in de buurt ging het niet echt super los. Wel het nodige vuurwerk wat niet bij de hema verkocht mag worden, maar alles toch netjes in de straten en niet bij de parkeerplaatsen. Wel het nodige vuurwerk voorbij gehad dat een drukgolfje produceert, dus shRek voor de zekerheid van het alarm gehaald en gewoon met het handje op slot gedaan.

Niets aan het handje. Mijn schatje leeft nog.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

voor zover ik even kan zien, chiquita en dole ook.. wel veel prut erop, dus morgen even handwasje doen buiten. BMW maar weer even kijken wat het kost om op te lossen :(
T-5R

jrkalf

Doe die gare bak toch weg na de winter.. geniet nog een keer van de achterwiel aandrijving op het ijs en blijf dan in die mooie bananen rijden :P
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.