CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: maruska op 10-11-2011 17:14:55
haha, idd ! bij hoge toeren dacht ik.. "grmbl, waarom schakelt ie nou niet door... staat ie in sport stand ofzo.."
zelfde met de achteruitrij verklikker.. begint dat ding in 1 keer hard te piepen :)
Ow ja... voor schakelen moet je de koppelingspedaal intrappen ;D
Ach alles went hoor

knoopie

Citaat van: Sbv op 10-11-2011 17:56:48
Citaat van: maruska op 10-11-2011 17:14:55
haha, idd ! bij hoge toeren dacht ik.. "grmbl, waarom schakelt ie nou niet door... staat ie in sport stand ofzo.."
zelfde met de achteruitrij verklikker.. begint dat ding in 1 keer hard te piepen :)
Ow ja... voor schakelen moet je de koppelingspedaal intrappen ;D
Ach alles went hoor

Da's letterlijk effe schakelen..... ;D

cas

ik wissel dagelijks met automaat en schakelen. Maar dan is het goed te doen. Kan me voorstellen als je maanden niet geschakeld hebt, het opeen een flinke omschakeling is  ;D

heb net nog ook even de 15 inchers winter eronder geplakt. gelukkig wel lekker hard nog.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

bij mij waren de winter's echt zacht.. en monteurs lokaal adviseerden max 2,5 erijn te doen, terwijl ik normaal meer erin doe ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Ben je al geslaagd voor een stalling eigenlijk ? Kan zijn dat ik het niet gelezen heb

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Ik ben nog niet veel wijzer geworden, helaas  :eusa_shifty:

Zal nog verder voor je informeren.

triton

Professioneel raddraaier

maruska

Kleine storing aan de automaat.. Oplichtend oranje pijl in de dash, dus maar even rapide stil gezet langs de kant. Gelukkig om de hoek van de garage, dus met 50 ;D de afrit genomen ^^. Uitlezen lukte niet omdat het draadje los bleek te zitten van de OBD. Uiteindelijk naar huis, met een reset, zonder een terugkerend pijltje, en wat codes (2-1-1, 2-1-3, 2-1-4). Heeft te maken met de klep op de automaatbak. Binnenkort dus maar eens even alles los aan die kant, en eens oplossen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

darius

Citaat van: maruska op 23-11-2011 10:32:53
Kleine storing aan de automaat.. Oplichtend oranje pijl in de dash, dus maar even rapide stil gezet langs de kant. Gelukkig om de hoek van de garage, dus met 50 ;D de afrit genomen ^^. Uitlezen lukte niet omdat het draadje los bleek te zitten van de OBD. Uiteindelijk naar huis, met een reset, zonder een terugkerend pijltje, en wat codes (2-1-1, 2-1-3, 2-1-4). Heeft te maken met de klep op de automaatbak. Binnenkort dus maar eens even alles los aan die kant, en eens oplossen :)
Allemaal aan de storing met de automaat  ::)
No show, only go.

maruska

Jups.. net toen ik terug reed, deed hij weer normaal, dus misschien dat er een stekker wat oxidatie heeft, of lossig zit.. binnenkort maar eens op onderzoek :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

darius

Bij mijn diesel ook van die vage klachten, dan weer goed dan weer gebeurt er nix bij intrappen ?  Maar geen knipper pijl ? Lijkt wel of mn gaspedaal sensor ral is.
No show, only go.

M a r c

Kleppenblok storing?  Als je pech hebt is die te ver heen (lees: ingesleten) en zul je een nieuw kleppenblok moeten monteren. Bega niet de fout om er nieuwe olie op te doen want die is dunner dan de oude olie en dan valt de druk in dat kleppenblok nog verder terug waardoor ie helemaal niet meer schakelt.

Maar; hopelijk valt het mee en is bovenstaande niet aan de hand  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

maruska

Vandaag weer eens een dagje op pad voor onderdelen, en beppen. Een ritje richting Verwijst was de eerste stop. Beetje rondgelopen, en zitten kletsen met een van die knullen aldaar. Was eigenlijk aan het zoeken naar een DP met schuine flens voor de handbak, om te laten passen op de 16T die ik heb liggen. Komt hij aan met een goed alternatief : een 16T met rechte flens met weinig km's :). Keuze gekoppeld aan de prijs snel gemaakt, ook gezien ik nog een DP heb liggen voor rechte aansluiting. Nog een beetje wezen shoppen voor Cassie-man. Nog even gekeken voor een S60R uitlaatspruitstuk, en 320 remmen. Beide niet daar, dus op naar de volgende bestemming : Dirk's koffie huisje.
Bij Dirk lekker zitten kletsen met een bak koffie en een koek, en buiten wezen kijken bij de bolides. De turbo even aan de tand laten voelen, en Dirk was tevreden genoeg erover om niet zelf terug te rijden naar Uden.
Daarna de vroege avond drukte in, op weg naar Culemborg om een Tamiya set te halen die ik nog niet had.
Aldaar met een volvo fanaat (;D) zitten kletsen, en verder terug naar huis. File, file, file. Lang dagje, maar met resultaat !

Binnenkort aan de turbo wissel eindelijk beginnen. Laatst een mini race met Martijn toch echt terrein verloren, en turbo spoelt gewoon niet meer lekker. Die kan op de plank als museumstuk, of als ruiler ten tijde van nieuw blok.

Next !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

Oei, genoeg dure plannen....moet soms wel he!?