CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Zoo, de zitting is binnen. Het ziet er allemaal wat anders uit dan de donorstoel, dus ik moet even goed vergelijken. Het onderdeelnummer klopt wel, maar voor zo'n prijs doe ik even voorzichtig. zal zo ff foto's plaatsengeplaatst, want er zijn nog wat vraagtekentjes..

oude donor en nieuwe naast elkaar. het foam lijkt wel anders, geen idee of dat door de leeftijd komt, maar de oude is toch echt steviger (lees harder).

Hoezo ingezakt ? ;D

de nieuwe zitting, met 1 gat voor de tempsensor van de stoelverwarming, maar ook nog een soort van gat/uitsparing onderin. weet iemand wat daar hoort ?

onderdeelnummer nieuwe foam zitting.. productie van 29-09-2011. wat ik begreep, is dat ze de oude voorraad nog leeg verkopen, en daarna is het op.

donorfoam. wat me opvalt, is dat het onderdeelnummer 9136825 niet overeenkomt met de nieuwe, maar ook niet met de verstevigde versie. is er misschien nog een 3e type geweest ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

The Demon

Heb je de camera al gevonden?

Groet,
The Demon.

Sbv

maruska

scherp sander, die had ik nog niet bekeken.
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 29-03-2012 20:43:37
scherp sander, die had ik nog niet bekeken.
Stoel klussen is mijn 2e naam  ;D  ;D

maruska

heb jij een idee waarvoor die sparing is in de nieuwe ? uitsparing middenonderin, zowat tegen de rugleuning aan
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 29-03-2012 20:47:48
heb jij een idee waarvoor die sparing is in de nieuwe ? uitsparing middenonderin, zowat tegen de rugleuning aan
buttplug ?

Geen idee eigenlijk

maruska

wellicht sparing voor connector oid ?
T-5R

Sbv

Misschien van de productie mal ? ik zou het echt niet weten

elianmars

Citaat van: Sbv op 29-03-2012 20:48:40
buttplug ?

;D ;D

grijzev70tdi

Zodat wij er lekker over kunnen ouwehoeren  ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

maruska

in de oude zetels zat die niet, dus ben erg benieuwd. Morgen probeer ik het donor leer even mooi te poetsen, daarna door naar naaiatelier. Daarna weer even poetsen en dan eromheen vouwen.
Daarna : COMFORT !
T-5R

Sbv

Als je wilt stoeien met de stoel. ik heb iemand in de aanbieding die dat heel geduldig kan

850 T5 Freak

Ben ook bezig met het repareren van de bekleding en verwarming van de bestuurderstoel. Maar ook bezig met achterbank verwarming inbouwen. Heb een tijdje terug alle nummers opgezocht wat ik nodig heb en gister besteld en vandaag alles binnen behalve kabelboom, deze moet uit zweden komen. Het mooie is dat de nummers van de matjes toen 2 keer een nummerwijziging ondergingen, gelukkig opgeschreven toen  ;D want deze nummers zijn NERGENS in vida meer te vinden maar wel te bestellen  :eusa_think: als je nu de nummers in vida opzoekt en wilt bestellen krijg je de melding : part not exist. Als je wilt kan ik morgen de nummers geven.

Ik heb nu het volgende btw besteld:

1 relais
Schakelaar links en rechts
2 zitting matjes
2 leuning matjes
Kabelboom
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica