CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

UserID6342

)()()sT

Jongens, hebben net een huis gekocht en vorig jaar een V70R een nieuw leven ingeblazen. Heb geen geldboom in de tuin ::) ;D

Maarre... Mot ie koste? ;D

mehn

Citaat van: )()()sT op 06-03-2012 21:39:59

ls je dat moet vragen kun je m niet betalen óf wil je m niet graag genoeg hebben ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

maruska

Laten we eerst vandaag even afwachten jongens ;D
Het is geen directe bekende van het forum, wel iemand die er om geeft.. Lekker cryptisch he :)
Deze kandidaat heeft iig vergevorderde interesse. We zullen zien !

Vandaag ook nog een setje pegasus terugverkocht aan de vorige eigenaar, handje klap en schuurverkoop oleee.
Op naar de volgende onderdelen !

Ow, vandaag ook eindelijk dashcams binnengehad. Mooie apparaatjes, van de week eens filmojes mee maken. Volgens mij dezelfde als die van Marcel, voor een schappelijk prijsje uit HongKong
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

..
Iets onder het duizendvoud van het laatste cijfer in het kenteken ;D
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 07-03-2012 01:03:47
..
Iets onder het duizendvoud van het laatste cijfer in het kenteken ;D
dat was toch een 0   ;D

elianmars

Citaat van: maruska op 07-03-2012 00:59:49
Ow, vandaag ook eindelijk dashcams binnengehad. Mooie apparaatjes, van de week eens filmojes mee maken. Volgens mij dezelfde als die van Marcel, voor een schappelijk prijsje uit HongKong

Geen brief van Post.nl dat je pakje bij de douane lag? Ik moest 22,50 euro betalen om het pakje thuis te krijgen. Geef ik een keer iets weg aan iemand, mag ik nog extra betalen ook  :eusa_snooty:

maruska

In ieder geval nog niet gezien, pakketje is ook door de bezorgdienst afgeleverd zonder bijgevoegde documenten of andere opmerkingen.
Gewoon netjes in een blindverpakking, 3 stuks gestapeld en voila. Voor een vrij lage euro prijs..
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 07-03-2012 11:28:37
In ieder geval nog niet gezien, pakketje is ook door de bezorgdienst afgeleverd zonder bijgevoegde documenten of andere opmerkingen.
Gewoon netjes in een blindverpakking, 3 stuks gestapeld en voila. Voor een vrij lage euro prijs..

Dan heb jij weer mazzel gehad ;D

Ik moest eerst een formulier invullen en opsturen. Toen pas werd het pakketje aangeboden. Als ik niet  op de brief zou reageren, zou het pakketje teruggestuurd of vernietigd worden......

maruska

Vandaag bezoek gehad van een potentiele koper. Het is geen deal geworden, dus we gaan toch wat klein werk aan de automaat doen, gewoon omdat het kan ;D

Er kwam wel weer een berg aan klein grut uit die auto.. schroefjes, boutjes, logo's, noem het maar op.
3 Dozen vol.. Binnenkort maar eens de box uitruimen om te zien wat er allemaal weg kan, of verkocht kan worden :)
T-5R

maruska

Net maar eens de volgende stap gemaakt. Van de week in de bijrijderstoel gezeten, en OMG, wat een verschil met die van de bestuurderskant.. Daar is de vulling echt van op, en het leer begint nou serieus overal slecht te worden. Gelukkig had ik al tijden geleden een reserve set gekocht, waarvan alleen de stikkingen los zitten, en het leer zelf nog goed genoeg is.
Preventief zojuist maar even schuim voor de stoel besteld, en nee, de verstevigde variant is echt niet meer verkrijgbaar. Dan maar de standaard nemen. Wel gelijk een verwarmingsmatje meebesteld.

Ik zou kunnen kijken hoe goed het schuim is uit de donorstoel, maar dat zien we later wel. De schuimvullingen worden namelijk ook steeds schaarser vanuit het centrale levermagazijn :(

*nummer 9177331 is de extra stevige foamzitting, die is dus al een tijd niet meer leverbaar. (Nog wel in de USA)
*nummer 9190162 is de standaard foamzitting, let even goed op want er zijn 2 soorten (<94 en 94=>)
*nummer 9174640 is dus het verwarmingsmatje, let even goed op want er zijn 2 soorten (<94 en 94=>)
T-5R

Broabander

Even voor de beeldvorming (bestuurdersstoel van mij zit er natuurlijk ook al 600K in en achterbank & bijrijder zitten stuk lekkerder): kostda? ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

maruska

reken zo rond de 100 voor de zitting, en iets van 55 voor het matje.
T-5R

henry classic v70

Als je het snel zegt lijkt het niet zo veel maar vind dit nogal een bedrag voor een beetje schuimrubber!!
..daarom heb ik er meteen een extra leren interieur bij gezocht toen ik de Sandstone kocht (voor €400,= incl. standaard deurpanelen)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4