CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

kabelboom kost al een fluinke rib, die matjes bij elkaar helemaal.. relais 214 is te doen, schakelaars had ik al. nu erachterkomen of de aansluitingen die ik uit de bank zie komen wellicht van matjes zijn die er al in zitten, of dat het alleen de aansluiting is.
ik heb via het forum de 214 overgenomen, kabelboom wacht ik mee tot ik zeker weet of ik achterin matjes al heb liggen.
Krijg namelijk uit de donor ook nog matjes, en die zijn nog vrij nieuw heb ik al gezien.

nummers mag je altijd even hier vermelden :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

850 T5 Freak

Heb voor 2 van de 4 matjes 16 euro betaald  :P lagen in courant bij andere volvodealer  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

maruska

16 eu voor verwarmingsmatjes ? goddamn.. das echt weinig.. stuur mij eens gegevens van die handelaar.. wellicht heeft hij ook nog estate matjes..
T-5R

850 T5 Freak

Heb al gechekt maar dit waren de laatste  :) heb btw ook nog een zitting voor bestuurderstoel gevonden die extra stevig is. Lag gewoon in courant   :eusa_eh: die dingen zijn niet meer te koop!

maruska

wtf ! en mij werd hier verteld dat ze er niet meer waren.. kan ik de normale van mij niet bij jou ruilen ? die normale ben ik met een jaar of wat wel doorheen gok ik.
T-5R

Sbv

Citaat van: 850 T5 Freak op 30-03-2012 23:09:59
Heb al gechekt maar dit waren de laatste  :) heb btw ook nog een zitting voor bestuurderstoel gevonden die extra stevig is. Lag gewoon in courant   :eusa_eh: die dingen zijn niet meer te koop!
Offtopic
Toch maar eens bij je komen buurten dan als je mooie incourante delen kan vinden. Ik zoek nog een subwoofer voor mijn V70n.
Ik ben bij regelmaat bij jullie buren op nummer 19
/offtopic

maruska

echt.. waarom kunnen de dealers niet bij elkaar kijken in het systeem. scheelt mij een hoop sores.
Iemand nog een hagelnieuwe foam zitting kopen ? ;D
T-5R

850 T5 Freak

Ja die foam zitting met extra stevigheid ofzo? Is niet meer te koop inderdaad, ik dacht misschien ligt er ergens  1 in courant? En ja hoor voor 25 euro had ik er 1 nieuw in de verpakking  :eusa_dance:

maruska

wooohoo, titans weer als nieuw ! rap de zomerslofjes eronder laten leggen, en klaaaaraaa
van de 4 velgen bleken er 3 krom te zijn. Ze zien er echt netjes uit, en hoop dat nu de bandjes weer op druk blijven, ipv dat stomme leeglopen :(
T-5R

R.Bijl

Zoohhh,dat ziet er ff goed uit!  ;D ;D

mooi man,ook redelijk in de org.kleur geworden?
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

maruska

zekers ! ik vind ze erg netjes, zeker voor velgen van 18jaar oud..
T-5R

Ludo

Veels te mooi man, voor op die ouwe auto.  ;D

:eusa_clap:

Martijn_B

Waar laten doen en voor hoeveel? Ik heb ook 1 kromme, trilt een ietsje beetje
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Martijn_B

Ik heb trouwens nog een set van 4 nieuwe naafkapjes liggen
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Boeijke

Al opgehaald Mark?
Ook niet Ff langs voor de koffie ofzo  :eusa_think:
Je zat zowat in de achtertuin hier of op m'n werk.

Ze zijn idd wel erg mooi geworden.  :eusa_clap: