CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: maruska op 22-12-2012 14:27:51
wouter, daar moesten we het maar eens over hebben...
Hij staat zo weer in de garage bij mij hoor  :eusa_whistle: Je kan vanavond/morgen langs komen, dan zetten we het wel over, mits het los wil

Sbv

Zo het dak is weer een beetje toonbaar. Wat een berg troep zat erop. Het is niet zo mooi geworden als de motorkap, maar toch wel een mooie transitie van DOP naar CY.
Helaas nog steeds brandend lambda lampje, ik dacht het gevonden te hebben, maar helaas

elianmars

Citaat van: Sbv op 22-12-2012 19:09:30
Helaas nog steeds brandend lambda lampje, ik dacht het gevonden te hebben, maar helaas

Dat is dan wel weer jammer. Altijd lastig om de oorzaak te vinden.

Taranis

Is het niet handiger om eerst dat uitleesding te fiksen en uit te lezen waarom het lampje brandt?

Sbv

Citaat van: Taranis op 22-12-2012 20:51:05
Is het niet handiger om eerst dat uitleesding te fiksen en uit te lezen waarom het lampje brandt?
Ben al wat aan het zoeken hoe eea in elkaar zit. Het is nieuw voor mij

Taranis

Jij bent verwend met Vida ;D

Die OBD meuk werkt ook wel maar het duurt zo lang :P

KIM

Ga toch weg!
Je hoeft niet eens een laptop oid aan te slingeren...

Sbv

Jullie zijn van harte welkom voor storingsdiagnose morgen. Ik zal voor koffie etc zorgen.

elianmars

Citaat van: Sbv op 22-12-2012 23:31:31
Jullie zijn van harte welkom voor storingsdiagnose morgen. Ik zal voor koffie etc zorgen.

Go, Sander!  :evil:  ;D

Sbv

Vanavond niets meer gedaan aan de auto.

Bouke

maruska

1, dus analoog uitlezen onder de kap..
dat vacuum traject moet ik nog nalopen, daar zit een stukje in met wat ducktape :)

went het al sander, zon gele in de garage ? ;D
morgen weer verder ? zit overigens nog steeds het vuil onder mn nagels te verwijderen.. wat een bagger zat er beneden zeg..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Net even nog gekeken, probleem is dat er geen knopje meer zit om in te drukken van de ODB/1. Mogelijk toch iets van massa probleem ook, als ik nu stekker ergens in steek zie ik zwak het lampje oplichten

@Mark,

Morgen verder geen probleem hoor. Ik kan je eventueel ophalen, dan kan je met de automaat weer naar huis toe. Gaan we speuren naar problemen en bakolie desnoods even doen.
Heb je nog kachelweerstand liggen en/of kachelmotor ?

maruska

kachelmotor niet, weerstand wel (dat koelribben gevalletje)

Hoe laat wilde je los gaan ?
knopje van de OBD heb ik inderdaad, die schoot eraf toen we hem uit wilden lezen. dat afdekplaatje is lossig.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Citaat van: Sbv op 22-12-2012 23:31:31

Ik zou met alle genoegen willen komen, maar ik heb een neefje op bezoek dat bezig wil worden gehouden. Auto's liggen (nog) niet in zijn interessegebied...