CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

als alles klaar is ga ik de optelling eens rond maken. tussentijds hou ik wel bij wat er her en der aan geld uit gaat. want als je echt alles wil vervangen, ben je bakken geld verder. sommige parts dus nieuw, sommige nog goed genoeg voor hergebruik.

en tuning delen gaat hard, ben dus wel benieuwd wat je echt aan auto parts kwijt was zonder die tjoening ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 14-01-2014 12:28:39
als alles klaar is ga ik de optelling eens rond maken. tussentijds hou ik wel bij wat er her en der aan geld uit gaat. want als je echt alles wil vervangen, ben je bakken geld verder. sommige parts dus nieuw, sommige nog goed genoeg voor hergebruik.

Is natuurlijk niet zo gek ook. De nieuwprijs van een auto komt natuurlijk ergens vandaan, en jij bent hem opnieuw 'nieuw' aan het maken. Als je het heel goed aanpakt is het uiteindelijk de nieuwprijs van een  CY minus BTW en BPM en nog wat kleinigheden. ;D

Dag 3 duurt trouwens best wel lang.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Dat joch schiet ook niet op. Spuiter had al lang klaar kunnen zijn. Ze hebben de auto al sinds vrijdag  ;D

Ik dacht zaterdag rijden, maar zal wel wat later worden

arjen850

Citaat van: Sbv op 14-01-2014 16:20:13
Dat joch schiet ook niet op. Spuiter had al lang klaar kunnen zijn. Ze hebben de auto al sinds vrijdag  ;D

haha, nou liever een spuiter die er iets langer over doet, maar wel precies is.. nog geen foto update bij de spuiter vandaan?

Sbv

Citaat van: arjen850 op 15-01-2014 11:29:28
Citaat van: Sbv op 14-01-2014 16:20:13

haha, nou liever een spuiter die er iets langer over doet, maar wel precies is.. nog geen foto update bij de spuiter vandaan?
Nope, volgens mij is Mark er niet geweest recent

LouisXIV

Beetje stil hier weinig pica's  :eusa_think:..........rapapa rapapa...

arjen850

Haha, ja idd. Ik ben ook razend benieuwd. Toch geweldig zo dadelijk een "nieuwe" creamyello. Gaat een plaatje worden..

StefanCJ

Sbv

Vanavond enkel even met de groene bezig geweest nog wat punten voor APK op te lossen dan kan deze afgemeld worden.
Tussendoor blok van de CY wat schoongemaakt en ook het nieuwe subframe. Vrijdag maar wat zaken gaan opbouwen

arjen850

Citaat van: StefanCJ op 15-01-2014 22:51:49
Eerst nog in elkaar knutselen  :eusa_shifty:

meerdere malen gedaan, kweet dat dat veel werk is :D maar allereerst de lak erop lijkt me he? ;D

maruska

zomenteen even bij de spuiter kijken. ben erg benieuwd hoe hij vordert...

verder vandaag of morgen het elektrische schema uitwerken voor de uitbreiding van de kabelboom en de relais kast. daar ga ik wat toevoegingen maken.. iets met opties ;D
T-5R

elianmars

Je gaat er een aanhanger achter hangen, om nog meer opties kwijt te kunnen? ;D

maruska

neu, sander zij dat een fietsendrager echt handig is ! ;D
T-5R

Sbv

Eerst maar eens blok in elkaar en schoon en subframe/achteras dan spelen met draadjes.

Beetje tempo houden hoor. We hebben de hobby ruimte niet het hele jaar denk ik zo

maruska

spelen met draadjes kan thuis ook :)
spelen met subframe niet... ik denk dat vrouwlief dan ietwat begint te zeuren.. die kabelboom kan ik nog van zeggen dat het werk is.
T-5R