Van het begin tot nu.

Gestart door Martijnc70t5, 05-08-2010 20:03:22

Vorige topic - Volgende topic

joker247

Martijnc70t5

Citaat van: cas op 13-11-2010 21:03:41
de verrrslaving is begonnen!! ik zal me mond maar houden over die mooiste set lampen... de crystals...  :eusa_shhh:

Haha de verslaving is er al 1,5 jaar bij de 480 ook het nodige vernieuwd :)
En idd droom ook van de achterlicht units van de cabrio en de heldere koplampen.....Kwijl kwijl :P
Bij de 480 toen die tijd ook de achterlichten vervangen voor nieuwe koste me ook een rip uit mn lijft :| 

Martijnc70t5

Donderdag de wagen terug gekregen velgen opnieuw laten coaten alleen de kleur bevalt mij niet.

wel even een pica alleen aankomende maandag gaat de auto weer weg en worden de velgen lichtmetaal gecoat.

Martijnc70t5

crazychrisje

Alsnog welkom hier.
Mooi verhaal, doe je goed op je 21e zo'n mooie / fijne auto.
Je C70 ziet er prachtig uit. vindt het echt mooie modellen!
Je velgen kleur past indd niet zo goed bij de auto. het lichtere zal hem beter staan!
Veel succes met alles wat je nog aan de auto gaat doen, en veel veilige km's!

Martijnc70t5

Toch gisteren het opnieuw coaten afgezegt omdat ik toch de wielen in het zwart er onder wil zien  :eusa_angel:

Maar dit keer ga ik zelf eerst even beunen voor ik ze laat coaten ;)

Dus het boodschappenlijstje voor morgen:

Een paar scotbride's brons
Goed afplaktape dus een gamma meuk.
Ontvetter
En een paar busjes velgenspray hoogglans zwart

En zaterdag aan de slag heb er nu al zin in :)

Justin-850

Welkom! Prachtige C70 en die grill staat ook heel goed!

Denk alleen wel even aan blanke lak bij het spuiten van de velgen, en neem een goede vullende grondlak om oneffenheden ( die je bij hoogglans zwart heel snel ziet ) te voorkomen ;)

Ik heb ooit de velgen van m'n clio gespoten maar doordat ik een slechte grondlaag had werd het geen succes en liet de lak al na 2 maanden los....:(

In ieder geval succes en we wachten met spanning op foto's van het resultaat :D

Gr. Justin

cas

Martijn.... mijn mening he...

maar dat hoogglans, vind je dat echt mooi? als je toch aan het proberen bent, doe dan 1 kant in zijdeglans.... of zelfs Mat zwart,  is lekker makkelijk bijwerken bij evt schade!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Martijnc70t5

Ja het was de bedoeling om ze eerst mat zwart te maken alleen iederéén vond dat maar niks, dus ik denk dan maar donker grijs krijg je dit terug.

Dus het zelf spuiten is ook een beetje uitproberen dat is 45 euro aan spullen coaten kost me 260 voor 4 dus bevalt zwart me gaan ze binnenkort gewoon hoogglans zwart gecoat worden ;)

Maar ik ga nu even kegjes ophalen heb geen winterbanden die ik er onder kan draaien hopen dat het goed gaat !

Heb de C70 vandaag eindelijk terug omdat de beun tijdens het coaten van de velgen mn dorpel in elkaar hard gedrukt maar prachtig gemaakt groot deel overnieuw gespoten enzo ze staat er weer knap bij :) 

jrkalf

Leuke c70....

Toch wel appart, die jonge gasten verdienen of te veel met hun krantenwijk, of die c70's zijn gewoon te goed koop.... Nu ook de c70 voor de jonge kinders beschikbaar.
/rant

Succes met je auto.. En probeer hem heel te houden, of iig jezelf.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

laG  bij ET tuning ook een set in hoogglans zwart...  :(  IK vond het niet mooi. En je zegt zelf, je wilde eerst mat zwart. Volg je eerste ingeving zou ik zeggen  ;D  is het niets, dan hooglans zwart. die kan je er makkelijk achteraf overheen zetten. ( andersom ook ....  :eusa_think:  )

donkergrijs.

Dit is lijkt audi bumpergray.  hoezo? omdat ik dezelfde kleur op mn bus heb.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Martijnc70t5

Citaat van: jrkalf op 11-03-2011 20:36:12
Leuke c70....

Toch wel appart, die jonge gasten verdienen of te veel met hun krantenwijk, of die c70's zijn gewoon te goed koop.... Nu ook de c70 voor de jonge kinders beschikbaar.
/rant

Succes met je auto.. En probeer hem heel te houden, of iig jezelf.

Haha hij is gekocht met eerlijk geld hoor :P en de aanschaf van een C70  is ook niet belachelijk veel meer alleen je moet hem wel kunnen onderhouden en vol kunnen gooien met zwart goud ;)

Martijnc70t5

Nou zoals ik al eerder zei ben ik toch zelf de velgen gaan spuiten dus hier een paar foto's !

De benodigde spullen op een bus hoogglans zwart na.

De krik er maar onder.

Alle 4 er onderuit en hij stond stevig.

Als eerste de velgen onderhanden genomen met wat schuurmiddel water en wat scotbride's (zorg dat je alles raakt voor een betere hechting.)

En goed drogen en ontvetten

De banden en lood afplakken en wat is die forum sleutelhanger dan handig voor goed bedacht Ben!

Spuiten.

6 uur verder en ze konden drogen

Het is nu te donker voor het totaal plaatje maar die post ik nog wel !

rovelra

Welkom hier !
Alweer een C die goed terecht komt zo te zien .
Denk dat de zwarte Pegs hem wel goed staan.

bastiaan arissen

Hey, Ziet er netjes uit. We wachten op het totaal plaatje morgen. Denk wel dat het mooi zal staan.