Van het begin tot nu.

Gestart door Martijnc70t5, 05-08-2010 20:03:22

Vorige topic - Volgende topic

Tacticus

Heb er zelf wel over getwijfeld om mijn lampen te vervangen door andere (donkere o.i.d) om hem net iets anders te maken dan gemiddeld, maar persoonlijk vind ik deze originele van Volvo wel erg mooi i.c.m de witte knipperlichten, èn tegenwoordig rijden er ook wel erg veel rond met nieuw/imitatie spul.
Ik moet zeggen dat op een zwarte auto wel makkelijker iets te doen, want er past veel bij, qua kleurencombi.
Mijn Saffron is van zichzelf al een "enigzins" opvallende kleur en daar kan je net iets minder mee combineren.
Je moet vooral doen wat jij zelf mooi vind en kan betalen en niet wat anderen je aan praten (Je begrijpt vast wat ik bedoel :eusa_silenced:).
De een gaat voor origineel en de ander past hem naar eigen smaak aan, en het zou prettig zijn als mensen dit eens van elkaar accepteren.
En er is altijd wel iets om er aan te verspijkeren, maar moet zeggen dat de jouwe al zo goed als af is, naar mijn smaak met erg mooie combi Volvo/velgen=zwart/zwart.
Genoeg ouwelullenpraat, top-Volvo !!!

Martijnc70t5

Met de C70 naar zuid Frankrijk 1000km op een tank wat heerlijk :)

Ferry Jacobs

t_w

dehaaz

Ik heb ook alle pagina's gelezen. Dacht mischien 150 liter tank in zijn auto gelegd?!!!

net naar italie gereden 11.2 liter  per 100 berekend over 4400 km. Wil ook eenC70 heb ik dan zo terug verdient!

Martijnc70t5

met 110 achter een caravan aan op de cruis doet wonderen :)
(ik hou in dit geval de boordcomputer aan)

Martijnc70t5

Dag teller op 0 gezet na het tanken ;) 
Het is me alleen de terug weg niet meer gelukt om zo zuinig te rijden toen hing ik niet achter een caravan de hele weg ;)

Martijnc70t5

Vandaag bij Elfrink een nieuwe homokineet opgehaald volgende week de oude zanderige vervangen voor de nieuwe :)

Martijnc70t5

Gisteren de collectie aangevuld met een 850 BTTCC en nog een C70 stonden eenzaam achter in de kast bij de dealer in Hoogeveen :)

bassethound

Hoi,Martijn

Die grijze C70 wil je dat model verkopen dan wil ik hem heel graag overnemen ben er al een tijd naar op zoek.

stuur evt maar een pb.

gr
Andre

Martijnc70t5

Martijnc70t5

Ook een Heico embleem voor geplaatst

Martijnc70t5

Heren,

Nu de verkoop van mijn C70 ineens heel dicht bij kwam werd ik veel te bang dat ik spijt zou krijgen.
Zelf proef gereden in een Audi A3 3.2 maar ik kon er niet warm voor lopen dus hij blijft!
Ga waarschijnlijk de auto wel flink aan pakken.

1 : Waarschijnlijk een complete blok revisie. (nodig ? ... nee maar ik wil de klepsteelrubbers vervangen hebben dan kan je net zo goed de distributie ook doen 8 ja en waarom dan niet gelijk de rest ;)

2: Ap schijven vervangen of een R bbk monteren.

3: Voor stoelen bekleding laten vervangen.

4: licht units van de cabrio, de achterlichten zijn al besteld !

5: Verder gewoon genieten :)

Martijnc70t5

De achterlichten zijn binnen deze week maar eens monteren.

christophe23

Heel mooie C70!
Ik wil mijn R velgen ook herspuiten in het matzwart maar twijfel nog :)