Van het begin tot nu.

Gestart door Martijnc70t5, 05-08-2010 20:03:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LQDI


storm480

Hey Martijn,

Gaaf zo hoor :eusa_clap:...nu alleen nog heldere zwarte koplampen :eusa_whistle:
(en nee...geen gele R op de velgen. Dan beter zilver net als je elandje)

Grtzz Erwin

Martijnc70t5

Bedankt ! Ik hou het liever bij de origineele koplampen persoonlijk vind ik de heldere iets te kitscherig :angel:
optisch laat ik de auto voorlopig met rust maandag word die alleen nog gepolijst en voor de vakantie rit van 1400km word een bra besteld om de voorkant te beschermen voor de franse wegen ;)

marcoz84


Martijnc70t5

De C is inmiddels gepolijst alleen op foto's zie je niet echt een verschil jammer genoeg, maar hij is er zeker dieper zwart van geworden en nog harder glimmen dan eerst :)

Martijnc70t5

Even aan het spelen geweest met de C70 Vs een XC90 V8  XC maakt geen schijn van kans maar klinkt wel heerlijk :)



Beetje slechte foto even snel met mn BB gemaakt en ja die camera's zijn niet zo best (A)

Martijnc70t5

Vandaag heeft de C.
* nieuwe slofjes gekregen.
* airco afgevuld en werkt nu weer na behoren.
* koelvloeistof lekkage verholpen (in 3 maanden een liter vind ik veel)
bleek de aan sluiting op het tankje te zijn slangenklem aangedraaid in de hoop dat die nu dicht zit anders moet de klem er even af kijken of de slang daar gescheurd is

Nog te doen:
koppeling is nog niet aan vervanging toe maar toch wil ik binnenkort een race koppeling monteren.
en de ruiten rond tinten en dan de achterruiten in de zelfde norm als dat van de voorste ruiten :)


Vulk

Het ontluchtingsnippeltje van het koelwatertankje durft ook al eens barsten.

Martijnc70t5

okee ! bedankt dat zal ik die ook nog even checken :) !

Martijnc70t5

Vandaag een kleine mini Meeting gehad met Auke.
lekker gegeten in Rhenen en natuurlijk even de auto´s bekeken !







Martijnc70t5

Vandaag Start problemen, Accu gaar Dus die vervangen voor een origineel van de dealer.

En ik heb de Pedaalstandsensor van de koppeling binnen vervangen dat was de boosdoener van het weigeren van mn Cruiscontrol !

Art nummers:

Accu: 30745774
Pedaalsensor: 9472979

Gommie855

wederom weer mooie plaatjes :eusa_dance:

Tacticus

Hey, "Martijnc70t5"

Ziet er super uit zo in het zwart incl.zwarte grill en velgen.
Qua uiterlijk niet al te veel meer aan doen lijkt me en die originele koplampen staan hem goed hoor.
Zuinig op zijn...

Groeten,...

Frankglt

Citaat van: Martijnc70t5 op 17-07-2011 21:10:01
Vandaag een kleine mini Meeting gehad met Auke.
lekker gegeten in Rhenen en natuurlijk even de auto´s bekeken !

http://94.100.116.115/1359100001-1359150000/1359112201-1359112300/1359112254_6_xgTq.jpeg

Als ik deze C70 zo zie zit ik er toch zwaar over te denken om de velgen van BarryC70 over te nemen....

In other words: wat een schitterende C70!

Martijnc70t5

Citaat van: Tacticus op 22-07-2011 01:36:22
Hey, "Martijnc70t5"

Ziet er super uit zo in het zwart incl.zwarte grill en velgen.
Qua uiterlijk niet al te veel meer aan doen lijkt me en die originele koplampen staan hem goed hoor.
Zuinig op zijn...

Groeten,...


Bedankt ! nee ik hou de originele koplampen er ook zeker in ze worden hoogstens vervangen door nieuwe exemplaren ;)