Lampje gordelverklikker

Gestart door boersmaster, 06-08-2010 21:04:36

Vorige topic - Volgende topic

boersmaster

Al sinds ik mijn 850 heb (een half jaar inmiddels) werken de lampjes van de gordelverklikker niet. Ik vind dit op zich niet storend, maar ik ben inmiddels druk bezig om mijn Volvo in elk geval van binnen weer zo mooi en goed mogelijk te krijgen. Afgelopen week heb ik een nieuwe plafondverlichting geplaatst en hiermee was het probleem van de gordelverklikker helaas niet verholpen.

Het vreemde is dat ik wel 'getik' hoor en dat dat ophoudt als ik mijn gordel vastmaak. Dus de connector in de stoel is in orde.

Nog vreemder is dat de gordelverklikker in het afgelopen half jaar 1 keer spontaan is aangegaan (weliswaar zonder dat de gordel vastzat, maar ik schrok er bijna van). Nu vraag ik me af waar het probleem zou kunnen zitten. Is er ergens een zwak punt waar ik naar zou kunnen kijken? Ik heb het forum al doorgezocht, maar mijn probleem (wel getik, geen lampje) heb ik niet kunnen vinden.

joebar

mijn vorige 850 en deze die ik nu heb , heb ik nog nooit het lampje of verklikker zien werken, laat ik nu altijd gedacht hebben dat ze er niet inzitten bij de 850  ??? ??? ???

mevita

Mijn lampjes deden het ook niet mede dankzij @thuur na het plaatsen van een relais werken ze nu .het relais zit linksonder bij de motorkap vergrendeling achteraan,
Gr mevita

boersmaster

Ik ga op zoek naar het relais! Kijken of die aanwezig is.

haasje

Het tikken wat je hoort is het relais :D

Het kan zijn dat je relais defect is.

Freakybaby

Ik heb juist het relais eruit gehaald. Werd er zo gestoord van dat die meteen begon te klikken als ie op contact ging..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

stefanhuijser

ik heb nog een stuer warngerat relais liggen.. (wit relais blok) volgens mij moet dit hem zijn..
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

thuur

In mijn vorige 850 waren beide lampjes stuk. Het relais tikt dan heel zachtjes..

Gr 8)

Snellebaksteen

Hoort er eigenlijk ook verlichting in de gordel vergrendeling te zitten?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

mevita

volgens mij is dat niet verlicht,

gr mevita