als een trein

Gestart door Mariska, 11-08-2010 10:19:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariska

Wat een bak hé! die station rijdt altijd als een trein.3 weken niet gereden, starten en lopen!Ik ben wel fan! ;D

joep

welkom hier. en zoals ook al in het andere topic is gezegd, iets meer basisinfo en/of foto's van de auto is altijd welkom  ;)

have fun

FGG

Welkom op 't Forum, Mariska.

Ok, je hebt dus een station (Estate in de volksmond). Nu de rest nog: 850 of V70? Kleur? Motor? Foto's?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Krap achter mijn oren modus...

Ik heb ook een Mariska, en met een 850 ( Polar White R 855 )...maar die kijkt me nu aan alsof ze van niks weet.

2 Mariska's...ik zie een Mariska meeting aankomen ;D We hebben ook al ergens een Maruska!

Zonder dollen...welkom!

www.vm-parts.nl

mehn

Citaat van: Spin! op 11-08-2010 20:01:36
We hebben ook al ergens een Maruska!

Ja maar dat is een vent. Ik ken hem verder niet, maar ik weet niet of je jouw Mariska daar mee moet laten meeten ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

UserID6342

Jawel joh, kan rustig.  Heb Mark (Maruska) al eens hier gehad ;D

maruska

pffff mehn... zo erg ben ik niet hoor ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Tim N

hahaha en ik maar denken dat Maruska een vrouw was LOL

vondt het al zo stoer om zo gek met babykotsgeel te zijn ;)

Lampje

Citaat van: Mariska op 11-08-2010 10:19:24
Wat een bak hé! die station rijdt altijd als een trein.3 weken niet gereden, starten en lopen!Ik ben wel fan! ;D

Dat doet elke auto als het goed is!

Welkom hier Mariska. Je gaat hier in ieder geval meer over je auto leren dan de gemiddelde dame weet (automontrices daargelaten).

Ik heb mijn roffel 855 al eens mishandeld door in een aantal dagen met zwaarbeladen aanhanger (1.000 kg) plus familie plus kampeerbagage naar Roemenië te rijden, diverse grensfiles van meer dan een uur de motor te laten draaien, airco aan en tot mijn stomme verbazing de temperatuur op te zien lopen naar 58C.

Vervolgens over een onverharde bergweg met gaten en haarspeldbochten de hele zooi in 45 minuten naar boven te rijden (het bleek een bosbouwbinnedoortje te zijn om gekapte dennebomen over af te voeren).

Ik rij op LPG/LPi. Wat voor brandstof rij jij?

Die Volvo kan veel meer dan menigeen ooit nodig zal hebben.

jrkalf

Precies, een volvo is een hardwerkend beestje dat vaak niet klaagt over versleten of beschadigde onderdelen.
Heb je al mooie foto's van de auto?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

The Saint

Hey Mariska. Leuk dat jij zegt dat je het hier zo gezellig is (dat wordt niet vaak gezegd nl)!

Welke handcreme gebruik jij eigenlijk na het sleutelen?  ;)

zegt the saint die zelf nooit en te nimmer sleutelt...   ;)

Welkom op het forum hoor!!
No shirt no shoes, no pinball

rpakuypers

Citaat van: Mariska op 11-08-2010 10:19:24
Wat een bak hé! die station rijdt altijd als een trein.

Zul je wel knettergek worden van dat kedengedeng worden ;)

Groet,
Roger