Van S70 naar S60

Gestart door Easterboy, 23-08-2010 02:45:33

Vorige topic - Volgende topic

Easterboy

Zo ben je aan het werk, en zo krijg je ineens net over 12en een telefoontje van je moeder.
Ongelukje gehad met de auto.... Ze had mijn auto mee naar haar werk, bij het wegrijden van het terrein heeft ze een Peugeot 205 over het hoofd gezien.
De 205 heeft de Volvo geschampt en is daarna de sloot in gestuiterd.

Foto's:

Toen ik de motorkap wou open doen had ik spontaan de grille in mijn handen. :-\

Zie hier in de verte de 205.

Hij is afgevoerd richting Zoetermeer waar hij naar Van Vliet Automedon gaat, hier zal Mitchell (Mitchelli) hem nakijken.
Eerst afwachten wat de schade is en of het realistisch is om hem te repareren.

FGG

Ai, dat ziet er niet best uit! Enig idee al wat de kosten zijn?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Volvoboy

Auw!! Balen man! Geen letsel? Hoe is het afgelopen met de 205 bestuurder?
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Jack v

zo te zien valt dat mee toch; motorkap, bumper+gril en kop/knipperlichtunit. radiatuer of ruitesproeiertankje.

Daar meot toch aan te komen zijn.

Die mijnheer/mevrouw in de peukepot heeft wel mazzel gehad dat die vaart niet dieper waqs.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

FGG

Citaat van: The Volvoboy op 20-10-2011 19:08:57
Geen letsel? Hoe is het afgelopen met de 205 bestuurder?

O ja...  :eusa_shifty:

Easterboy

Nee, nagenoeg geen letsel. Mijn moeder sowieso niet, want ja.... ehm,... Volvo!?!?! :eusa_shifty:
Maar de (oudere) vrouw in de 205 is ook uitgestapt zonder letsel, dit is best verwonderlijk gezien de stuiter is de sloot niet een minne is was als ik het zo bekijk.

Ik heb totaal geen idee wat de kosten zijn, het is vanmiddag gebeurd. Ik ben gelijk van mijn werk naar mijn moeders werk gereden om polshoogte te nemen.
Ik denk dat hij morgen of overmorgen in Zoetermeer aankomt, daarna weet ik hopelijk snel meer. :eusa_pray:

volvotje850

Dat zijn helaas de mindere berichten waar je  niets aan kunt doen.Gelukkig is iedereen ongedeerd en dat is het belangrijkste.Sterkte met de schade afhandeling en (eventueel) herstel.

Vulk

Auw aauw aauw. Succes met't herstel!

daytonawim

Ai ai Ai, gelukkig ziet het er uit als een repareerbare schade.

Als het verzekeringswerk wordt, zorg dan dat je facturen of prijsopgaves  van je lampen en grille hebt, want die zijn niet standaard. ( zeg dan dat je ook een R bumper had   :eusa_whistle: :eusa_whistle:   )

Easterboy

Citaat van: daytonawim op 20-10-2011 19:36:18
Ai ai Ai, gelukkig ziet het er uit als een repareerbare schade.

Als het verzekeringswerk wordt, zorg dan dat je facturen of prijsopgaves  van je lampen en grille hebt, want die zijn niet standaard. ( zeg dan dat je ook een R bumper had   :eusa_whistle: :eusa_whistle:   )

Ik wou dat ik dat kon doen, maar het is de schuld van mijn moeder. Alles zal dus uit eigen zak moeten komen gezien de auto WA+ is verzekerd, helaas geen all risk.
Ik baal er ontzettend van... Ik bedoel.. als ze gewoon de 405 had gepakt, jammer dan. Die auto heeft 3 jaar geleden 850 euro gekost en is bijna geen geld in gestoken. Voor 700 euro heb je een andere 405.
En met 700 euro ga je het helaas niet op redden om deze schade te herstellen.  :-\

daytonawim

Moa, heb wel wat ideeen voor je hoor.

Kijk een op Ebay in engeland, mischien kan je een blauwe R op de kop tikken die kosten geen drol
daar, overige onderdelen kan je weer verpatsen.

UserID6342

Da's minder natuurlijk, maar het is wel een mooie schade.  Hiermee bedoel ik dus dat het allemaal wel meevalt, zo op de foto's.  Daar moet je nog wel iets aan over kunnen houden.

Edit: overhouden lukt dus niet lees ik net :(

Robster480

Daar heb je een punt Wim :) Is op zich prima te doen, als je er dan ook nog 1 vindt met dolby setje, die raak je hier in NL ook wel kwijt :)

Mooi kl*te die schade en zeker omdat de ander niet schuldig is.. Gelukkig is wel iedereen ongedeerd :)

Mocht je ergens hulp bij nodig hebben of iets zoeken, dan roept u maar!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Easterboy

Dank je voor het aanbod Robbie! :eusa_clap:

Ik heb inderdaad mazzel dat mijn moeder niet een seconde verder was... dan was hij totalloss geweest.
Nogmaals, maar even afwachten en kijken wat de expert gaat zeggen. :eusa_pray:

FGG

Aansprakelijkheidsverzekering van je moeder misschien?