Van S70 naar S60

Gestart door Easterboy, 23-08-2010 02:45:33

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Elsje

Citaat van: Vulk op 27-10-2011 20:20:46
Nieuw is altijd aanlokkelijk, ik ken dat gevoel.
Het gras is helaas zelden groener aan de overkant... :)

Succes met de keuze!

Want tel die rekeningen maar eens op wat je de afgelopen tijd hebt geinvesteerd om deze goed te krijgen. Lastige keuze hoor. Succes en ik ken dat gevoel dat het ook wel eens leuk is op zo'n moment voor wat anders te gaan......

Easterboy

Het zal inderdaad het gevoel zijn van "iets nieuws" willen. :eusa_think:
Misschien één geruststelling: Van de 3 auto's zijn 3 daarvan van het merk Volvo, en van die 3 zijn er 3 auto's 5 cilinders.
Ik wou wel weer een Peugeot, maar heb geen geschikte kunnen vinden.

Citaat van: daytonawim op 27-10-2011 20:22:51
Hij wil vast een T5 ;D ;D
Wil ik ook nog wel verklappen, 1 daarvan is ook nog een T5.
Toch heb ik al een stiekeme voorkeur, maar daar laat ik mij nog niet over uit.

En nogmaals, ik ga zaterdag kijken en rijden, maar nog geen knopen doorhakken.
Ik ga zondag de dag ervoor rustig laten bezinken en begin volgende week denk ik een beslissing nemen.

henry classic v70

Dat gaat nog lastig worden Nigel, maak een goede overwogen keuze en neem in je achterhoofd mee wat het kost om een andere aankoop weer stage 0 enz. te krijgen.
Eentje met een lage kmstand/gas installeren is natuurlijk een optie, maar laat je hier dan informeren bij welke kmstand groot onderhoud aan de orde is. Misschien de overweging maken om te zoeken naar 1 met een iets hogere kmstand waar al LPI ingebouwd is... en groot onderhoud al heeft plaats gevonden.
Succes kerel!
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

daytonawim

Gisteren even de auto van Nigel IRL staan de bewonderen, hele mooie kar heeft ie gescoord.

Die kleur is echt bijzonder te noemen.

veel plezier er mee.

Oja, er hoort wel effe een fototje bij.  ;D

UserID6342

Is toch een Ashgold Nigel, of zie ik dat verkeerd ?  Een Ashgold S60 had ik ook en heeft Dennis nu nog.

Easterboy

Klopt! Hij is Maya Gold.
Ik heb vanmorgen eindelijk zelf een paar plaatjes geschoten, deze zal ik vanavond even posten samen met de afloop van de hele situatie. Want ook de S70 is niet overleden. :)

Meer vanavond.

StefanCJ

Ik ben benieuwd naar de fotos Nigel.
;)

)()()sT

Gefeliciteerd!
Hele mooie bak, geniet ervan :)

Easterboy

Wat is er allemaal gebeurd?

Ik heb afscheid genomen van de S70 en heb gekozen voor een opvolger.
Misschien niet zo handig achteraf, maar ik ben begonnen met een proefrit in een S60 T5.
Opslag was ik verkocht! Ook al had ik nog een proefrit gemaakt in een veel mooiere en luxere (blauwe-grijze) S60 van 2004 2.4 20v 140pk, die T5 bleef in mijn hoofd zitten. Ik zou nog bij een S70R kijken, maar daar kon ik al niet eens meer op wachten. Vrijwel direct erna heb ik toch maar de knoop doorgehakt en gekozen voor de T5. Afgelopen vrijdag heb ik hem opgehaald en oi oi oi, wat een fijne wagen is dat zeg! Echt een geniale bolide. :eusa_drool:

Aankomende zaterdag haal ik de laatste dingetjes uit de S70, daarna gaat hij naar de volgende eigenaar, Mitchell.
Door hem wordt hij opgeknapt zodat zijn vriendin erin kan rijden. Hij zal dus binnenkort in regio Zoetermeer te spotten zijn i.p.v. Friesland.

Hier een drietal slechte phonepics van mijn nieuwe autootje:

UserID6342

henry classic v70

Is inderdaad een mooie wagen Nigel, blijf je wel actief op 't forum?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

daytonawim

Vast wel, heb al op hem ingepraat ;D ;D

daytonawim

Nigel, heb je al een externe versterker onder je stoel zitten ?, hiet ligt nog een S60 orginele kabelboom voor onder de stoel ;D

Easterboy

Ik heb géén idee waar mijn versterker ligt (als ik hem heb). Ik ga vanavond direct kijken!

Citaat van: henry classic v70 op 09-11-2011 08:10:07
Is inderdaad een mooie wagen Nigel, blijf je wel actief op 't forum?
Ik peins er niet over....... om hier weg te gaan! ;D
Neen, ik heb via dit forum leuke mensen leren kennen en een hoop geleerd over de classics.
Het bevalt mij prima hier.