automaat wissel

Gestart door enzo, 25-08-2010 21:24:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

enzo

hallo

ga de bak toch vervangen zoek een bak met code 1208573 of kan er ook met andere code op.het is een 2.5 20v maar schakeld goed maar lekt .en is er dan ook iemand die het voor mij kan doen? woon in de noordoostpolder

mvg ynze

mars66

stond vorig week een 2.5 20v en een bak te koop op marktplaats weet niet of ie re nog staat

V70geRwin

Lekt de bak zelf of is het de keerring tussen bak en motor?

UserID6342

Heb er ook nog wel eentje zitten.

Kees.R.S

Sterkte met wisselen, ben er "even" mee zoet geweest, liever geen tweede keer, het is een aardige kluit werk. Succes!

:eusa_wall: :eusa_whistle:
Kees

enzo

lekt tusen de bak en het is automaatolie .maar schakelt zeer goed maar de auto heeft een jaar stil gestaan en heb er nu 2000km mee gereden en toen begon hij te lekken.maar doet het alleen als je een stuk heb gereden en niet bij stil staan

mvg ynze

V70geRwin

Citaat van: enzo op 26-08-2010 20:46:57
lekt tusen de bak en het is automaatolie .maar schakelt zeer goed maar de auto heeft een jaar stil gestaan en heb er nu 2000km mee gereden en toen begon hij te lekken.maar doet het alleen als je een stuk heb gereden en niet bij stil staan

mvg ynze

als het de keerring is kun je gewoon je bak houden hoor.
zeker als deze nog goed schakelt.
scheelt ook weer in de materiaal kosten  ;)

suc6

enzo

 ga volgende week beginnen met de operatie .en dan zullen we het zien hoop wel dat dat het is.moet nog al een klus zijn heb alleen nog maar met 7\9 serie gesleutelt .en dat is niet zo moeilijk 850 zit wat meer opgepropt maar gaat wel lukken

mvg ynze

Giovanni

Let dan  wel even  op dat je de koppelomvormer er precies weer het zelfde terug zet zoals deze op je oude versnellings bak

gezeten heeft ,je kan anders de mechanische olie pomp kapot drukken met het aandraaien van de bak op de motor.

Heb ik gehad en heb toen weer een andere bak moeten zoeken, en dat is lastig kan ik je vertellen.

Succes ik elk geval G-roff   

enzo

ok bedankt voor de tip zijn altyd die dingen wat je vergeet

mvg ynze