PROJECT: VOLVO C70 CABRIO

Gestart door Volvo Felipe, 05-09-2010 17:25:26

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: Volvo Felipe op 22-05-2011 15:47:05
Citaat van: BenC70ES op 22-05-2011 14:13:21
Ik vind hem ook nog altijd mooier met de 19" BBS, maar hij ziet er inderdaad wel supermooi uit hoor!     En hoe rijdt dat nu zo'n 30 serie band met KW's over een kasseistrook?  :eusa_shifty:

;D

Het valt best wel te doen, maar veel comfort is er niet, maar ik kan er met leven.

elke bocht een glimlach  ;D

850 T-5 STEFAN

:o ...PFF..ik denk dat elke volvoliefhebber zo z'n hobby zou willen uitvoeren!.. laat staat zo'n volvocollectie creeëren ..
Echt heel goed bezig en dat zeg ik uit pure jaloerzie! Haha ;) :eusa_clap:

..enne.. ik ben het wel eens met je velgenkeus  ;D

850 T5 Freak

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ziet er eruuuuuug! gaaf uit Felipe  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Sem

Allemachtig... ik vind het echt geen porem. Niet alleen de maat 20", maar ik vind het ook echt een spuuglelijke velg. Misschien dat ze mooier worden als er donkere Volvo emblemen in zitten, maar dit? Nee...  Verder echt een heel mooie auto! Echt wat een lekker ding! Ik zal hem altijd in gedachte houden met de 19" BBS'en... zo wil ik hem herinneren...  ;)

Volvo Felipe

Citaat van: Sem op 23-05-2011 09:54:40
Allemachtig... ik vind het echt geen porem. Niet alleen de maat 20", maar ik vind het ook echt een spuuglelijke velg. Misschien dat ze mooier worden als er donkere Volvo emblemen in zitten, maar dit? Nee...  Verder echt een heel mooie auto! Echt wat een lekker ding! Ik zal hem altijd in gedachte houden met de 19" BBS'en... zo wil ik hem herinneren...  ;)

Iedereen zijn keuze van velgen hé, de BBS velgen rijden hier met de kilo's rond  :eusa_think:

UserID6342

Vind het een mooie velg, maar vond die 19" ers er mooier onder staan (en dan zonder getrokken band).  Het is maar goed dat smaken verschillen ;D

Sem

Citaat van: Volvo Felipe op 23-05-2011 15:22:26
Citaat van: Sem op 23-05-2011 09:54:40
Allemachtig... ik vind het echt geen porem. Niet alleen de maat 20", maar ik vind het ook echt een spuuglelijke velg. Misschien dat ze mooier worden als er donkere Volvo emblemen in zitten, maar dit? Nee...  Verder echt een heel mooie auto! Echt wat een lekker ding! Ik zal hem altijd in gedachte houden met de 19" BBS'en... zo wil ik hem herinneren...  ;)

Iedereen zijn keuze van velgen hé, de BBS velgen rijden hier met de kilo's rond  :eusa_think:
Even hoor...  het is echt een prachtige auto natuurlijk! :)

Laat staan die CY.....   daar kwijl ik helemaal van weg!

LQDI

Holy Moly wat een wielen. Eens wat anders!

arjenT5R

Citaat van: LQDI op 23-05-2011 17:18:37
Holy Moly wat een wielen. Eens wat anders!

precies proud to be fout  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Starbuck

Nu doet iemand is iets anders dan wat iedereen doet, ineens 18 pagina's volgeschreven... :eusa_think:
Kan ik maar één ding op zeggen: Goe bezig!
:eusa_clap: :eusa_clap:

Volvo Felipe

Citaat van: Starbuck op 23-05-2011 20:10:14
Nu doet iemand is iets anders dan wat iedereen doet, ineens 18 pagina's volgeschreven... :eusa_think:
Kan ik maar één ding op zeggen: Goe bezig!
:eusa_clap: :eusa_clap:

Ind. wat doet men eraan.

Volvo Felipe

Voila,

Ipod kabel zit er ook in.

:-)

Laserblue

Citaat van: Volvo Felipe op 27-05-2011 09:58:13
Voila,

Ipod kabel zit er ook in.

:-)

geen foto's?  :o     ;D ;D ;D