PROJECT: VOLVO C70 CABRIO

Gestart door Volvo Felipe, 05-09-2010 17:25:26

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Staat mooi  8),  had je die blaasmonden van de collection ook al eerder?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

rogerV701998

daytonawim

Ben niet zo van het carbon, maar dit is erg mooi hoor. !

Is je middenconsole aan de achterzijde gebroken, of lijkt dat zo ?

elianmars

Mooi!  :eusa_clap:

Wat heb je er voor mattenset in liggen? Lijkt wel zelf gemaakt van een stuk tapijt  :eusa_think:

MarkoC70T5

Citaat van: daytonawim op 10-09-2011 21:06:00
Ben niet zo van het carbon, maar dit is erg mooi hoor. !

Is je middenconsole aan de achterzijde gebroken, of lijkt dat zo ?
Yup dat hebben zoveel C70  klep kan tegen de achterkant aan drukken als je dan iets door druk met zoeken in je bakje dan breekt het al
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

COPPEHER

Volvo Felipe

Thanks, het zijn inderdaad de roosters van de collection edition, tunnelbakje achteraan is gescheurd nu even zien of ik ergens nog een goede tegenkom en dan kan deze er ook nog in geplaatst worden.
Het is een luxe tapijtset van de C70

MarkoC70T5

Citaat van: Volvo Felipe op 10-09-2011 23:05:42
Thanks, het zijn inderdaad de roosters van de collection edition, tunnelbakje achteraan is gescheurd nu even zien of ik ergens nog een goede tegenkom en dan kan deze er ook nog in geplaatst worden.

Ben al bij meerdere volvo demontage bedrijven geweest en iedere C70 die ik daarzag had een gebroken achter stukje  :eusa_wall:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Laserblue

Netjes Philip  8)

Ik had in de v70 ook een gebroken klep. Heb het toen gelijmd, zag je niks meer van  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sem

Citaat van: MarkoC70T5 op 11-09-2011 09:25:39

Ben al bij meerdere volvo demontage bedrijven geweest en iedere C70 die ik daarzag had een gebroken achter stukje  :eusa_wall:
Hebben alle 850's/X70's ook last van...

Volvo Felipe

Citaat van: Sem op 11-09-2011 10:04:45
Citaat van: MarkoC70T5 op 11-09-2011 09:25:39

Ben al bij meerdere volvo demontage bedrijven geweest en iedere C70 die ik daarzag had een gebroken achter stukje  :eusa_wall:
Hebben alle 850's/X70's ook last van...

Als deze een paar keer te wild is opgedaan kan je daar last van hebben.

daytonawim

michel88

Sem

Ik heb in een visioen een een rode C70 cabrio zien rijden... erachter zat een aanhanger in de form van een C70..  ;D

daytonawim

Citaat van: Sem op 12-09-2011 15:32:27
Ik heb in een visioen een een rode C70 cabrio zien rijden... erachter zat een aanhanger in de form van een C70 cabrio..  ;D

;D ;D