De roffel is ook goedgekeurd door ons katje :)

Gestart door arjan_de_jong, 13-09-2010 23:19:18

Vorige topic - Volgende topic

arjan_de_jong

Ons 3 maand oude katje heeft het dash van de roffel ook goedgekeurd en vind het confortabel genoeg om lekker te gaan slapen. Zelfs tijdens een blokje om blijft ie gewoon slapen/liggen (niet te hard door de bochten...

5T058

Het dashboard lijkt er wel voor gemaakt!

Sem

Geweldig..!! Wat zijn dat toch rare beesten. Ik ben ook gek op de onze, behalve vanochtend... toen moest meneer Ted (ja, zo heet ie...) zonodig mijn schaal 1:18 Ford Crown Victoria Police Interceptor slopen.... een model van €.80,-!! Toen kon ik m wel even schieten...

FGG

De eerste beste kat die in mijn auto komt... >:(

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ludo

Citaat van: FGG op 14-09-2010 12:04:31

Nou, liever een kat dan sommige mensen.  ;D
Een kat doet geen kwaad, anders moet je je kinderen ook maar vervoeren in een aanhanger...  ::)

FGG

Citaat van: Ludo op 14-09-2010 12:11:04

Nou, liever een kat dan sommige mensen.  ;D
Een kat doet geen kwaad, anders moet je je kinderen ook maar vervoeren in een aanhanger...  ::)

Vraag even aan Pooh hoeveel kwaad een kat bij mij doet... ::)

En voor de kids gelden strenge regels. :azn:

arjan_de_jong

Ja het is een behoorlijk maf beest. Als ik aan kom rijden en doe de deur open dan springt hij gelijk op schoot.
Gister bleef ik even zitten omdat er net een goed nummer op de radio was maar mijn raam stond nog open en hop gelijk binnen zat ie.

Vulk

En zolang je ze er niet uit jaagt doet ze ook geen kwaad. :)

Sem

Ach ja.. het beestje deed het niet met opzet... Hij flikkerder van de vensterbank en probeerde nog iets vast te pakken om niet te vallen. Dat was dus een UT models schaalmodel....  Ik baalde, maar ja.... wat kan ik er aan doen. Hij ging ook vaak op m'n kofferbak liggen en ik moet zeggen dat me dat niets uitmaakt. Sandstone Pearl is echt een harde lak en krast nouwlijks. Allen in de regenperiode werd ik er niet blij van.... net je auto gewassen en dan van voor tot achter pootjes over je auto. Op éé of andere manier vindt ie de auto niet meer interessant nu...  houden zo!

UserID6342

Een kat doet geen kwaad, anders moet je je kinderen ook maar vervoeren in een aanhanger...  ::)

Euh... moet je maar eens een kat hebben die in je auto heeft gepist, dag auto, beurt geen euro meer terug voor het ding en de lucht krijg je er nooit meer uit.  Katten horen bij de Chinees thuis :evil: ;D en niet in auto's....

)()()sT

Wat een zeikerds zijn jullie toch  :evil:
Leuke foto's van die kat in de auto (geweldig) maar nee, gelijk weer met de negatieve kanten komen.

:eusa_dance:

razorx

Inderdaad lijkt het dashboard hiervoor gemaakt.

Wij hadden een kat die een keer meemocht op vakantie. Geweldig vond ie het.
Op de snelweg druk door het raam naar buiten kijken.

Maffe beesten.

henry classic v70

Citaat van: )()()sT op 14-09-2010 19:29:54
Leuke foto's van die kat in de auto (geweldig) maar nee, gelijk weer met de negatieve kanten komen.

Ik vind het ook wel een grappige foto, ben blij dat een van onze engelse bullen dat geen fijn plekje vindt..........wordt zo'n dashboard gelijk erg vol :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

FGG

Citaat van: Dirk342 op 14-09-2010 19:14:06

Euh... moet je maar eens een kat hebben die in je auto heeft gepist, dag auto, beurt geen euro meer terug voor het ding en de lucht krijg je er nooit meer uit.  Katten horen bij de Chinees thuis :evil: ;D en niet in auto's....

Volvo is toch Chinees?

UserID6342

Citaat van: )()()sT op 14-09-2010 19:29:54

Troost je Joost, de foto is idd heel erg leuk om te zien, maar ik ben blij dat het beest bij een ander in de auto ligt ;D