V70 T5

Gestart door rludeke, 14-09-2010 10:12:31

Vorige topic - Volgende topic

rludeke

Hallo allemaal, ik ben alweer 2 jaar eigenaar van onze V70 T5. Hij komt uit duitsland vandaan met een controleerbare kilometerstand. We kochten hem eigenlijk als tussenpaus, ik had mijn zinnen gezet op een klassieke range rover. Hij bevalt echter zo goed dat hij niet meer weg is gegaan.
Nu is er wel een klein probleempje, zijn baasje zat even niet op te letten en plots zat er een deuk in de motorkap :eusa_wall:
Heeft er misschien iemand een motorkap voor een S/V70 liggen?

:eusa_dance:

hathü

Welkom. Succes met je speurtocht naar een motorkap. We zijn dol op foto,s zowel met als zonder deuk.  ;)

rludeke

:) Ik probeer al een foto te plaatsen maar nog geen succes :eusa_think:

( Zonder deuk )

big ben

Thijssie!

hathü

Hele mooie auto, in de juiste(mijn favoriete) kleur. 8)

rludeke

Hartelijk dank, lijkt er op dat ik er een gevonden heb. Jammer genoeg in het donker groen maar met dit weer zie je dat toch niet. Ik ga morgen kijken bij Jan de Boer

henry classic v70

Citaat van: rludeke op 14-09-2010 12:55:09
Hartelijk dank, lijkt er op dat ik er een gevonden heb. Jammer genoeg in het donker groen maar met dit weer zie je dat toch niet. Ik ga morgen kijken bij Jan de Boer

Dat zou jammer zijn, er zijn zeker wel motorkappen te vinden in jou kleur (scheelt weer overspuiten wat ook ong. €200,= kost)
Als je weet wat het kleurnr is bel dan eens rond naar verschillende volvo sloperijen

Boy Geenacker in Nijmegen
Elferink in Enter (Overijssel)
Hunter in Gorredijk (Friesland)
Verwijst in Uden (Brabant)

Als je de kleurcode zoekt; staat in het instruktieboekje waar deze zich bevindt
Citaat van: FGG op 22-12-2009 23:53:58
Staat toch gewoon op het typeplaatje aan de bestuurderszijde bij de accu?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rludeke

De laatste 3 sloperijen heb ik geprobeerd, de laatste in nijmegen niet. Maar om er nou 400 km voor te gaan rijden gaat me toch een beetje te ver.

UserID6342

Dan heeft het ook geen zin om Rima te noemen in Druten want dat is dan ook te ver voor je.... ;D

rludeke

Toch maar geprobeerd of ze hem misschien in het zwart hebben, zou weer wat spuitkosten schelen.

schipperrob

[quote  We kochten hem eigenlijk als tussenpaus quote]

zo kochten wij de 850 ook  :laugh:we zijn nu immidels overgestap op een v70, maar het is ook een blijveR!

rludeke

De enige auto die nog in aanmeRking komt om de T5 te veRvangen is een V70R in de kleur Saffron of LaseR blue.

:evil: