Bijzondere foto's

Gestart door Ben, 15-09-2010 07:59:53

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

citroen aftreksel ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Walter

zal het je sterker vertellen; Volvo wilde de Tundra concept niet als opvolger van de 343 en toen is het idee waarheid geworden als BX... Dus de BX is een ongewenste Volvo. Eigenlijk is de BX een ongewenste auto maar dat is weer mijn mening

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

NinaPaul

Citaat van: Walter op 14-03-2012 09:54:55
zal het je sterker vertellen; Volvo wilde de Tundra concept niet als opvolger van de 343 en toen is het idee waarheid geworden als BX... Dus de BX is een ongewenste Volvo. Eigenlijk is de BX een ongewenste auto maar dat is weer mijn mening

Leuk om te weten :D

En ik vind het ook lelijk :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Johann

Citaat van: dopie op 14-03-2012 09:02:10

Wist niet dat er van volvo ook een soort knight rider heeft gemaakt ;D

Citroen BX...

Snellebaksteen

Citaat van: Walter op 14-03-2012 09:54:55
Eigenlijk is de BX een ongewenste auto maar dat is weer mijn mening

Dat ben ik niet met je eens maar dat is mijn mening.
Een BX was een lelijk ding, van binnen en van buiten maar bood wel onwaarschijnlijk veel auto voor je geld. De betrouwbaarheid zat op een ander niveau dan dat van een Volvo maar hij kostte ook veel minder.
Een BX turbo diesel in een luxe uitvoering was (en is nog steeds) een ongeevenaard wonder van comfort. Zuinig, snel en motorisch zeer degelijk. 6 of 7 ton komt vaker voor dan je zou verwachten. De dashboarden waren van dezelfde kwaliteit als de tellerwieltjes en stabilisator stangetjes van de 850 en isolatie in de deuren zat er niet in. De auto is van binnen vergelijkbaar in ruimte met een 850 maar een BX weegt rond de 1000 kilo, geen 1200 of 1300 zo als een 850.
Veiligheid heb ik het niet over...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Boemeltje

Ik vind die Tundra wel stoer eigenlijk :D

BX vond ik altijd bijzondere verschijningen, en niet eens in de negatieve zin van het woord. Valt me wel op dat je ze echt bijna niet meer ziet rijden, waar dat een jaar of 5-10 terug nog regelmatig was :(

peteRRR

peteRRR

En nog een treintje. :eusa_clap:

Groet.

Joris_Scholte

Het mooie van een stoomlocomotief is dat je het hele mechanische proces kunt zien, en dat het alle vier de basiselementen gebruikt (aarde, water, vuur en lucht). Heb verder niks met treinen, maar vind dit wel leuk.

Spin!

Citaat van: Joris_Scholte op 14-03-2012 17:54:09
Het mooie van een stoomlocomotief is dat je het hele mechanische proces kunt zien, en dat het alle vier de basiselementen gebruikt (aarde, water, vuur en lucht). Heb verder niks met treinen, maar vind dit wel leuk.

:eusa_think:

Vandaar.... Pro Fail!

www.vm-parts.nl

rovelra

Citaat van: peteRRR op 14-03-2012 12:46:46
En nog een treintje. :eusa_clap:

http://i43.tinypic.com/58jfm.jpg

Groet.

Zoontje van vier staat naast me : Papa , die lijkt een beetje op een transformer !!!

LOL

fust850

Citaat van: Ron 123gt op 11-03-2012 10:11:25
Shazam kent het niet, maar 't klinkt wel lekker :)

Soundhound kent  het ook niet
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

Luc

Citaat van: dopie op 14-03-2012 09:02:10

Wist niet dat er van volvo ook een soort knight rider heeft gemaakt ;D

http://i1199.photobucket.com/albums/aa465/johan331/Volvo_Bertone_Tundra_interior_dash.jpg

Leuk... zo'n digitaal dashboard als uit een ruimteschip, en zo'n lullig choke-knopje... toppie!
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

elianmars