Hans stelt zich alvast voor

Gestart door RampantBUnny, 15-09-2010 19:57:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peteRRR

Citaat van: RampantBUnny op 30-01-2011 15:27:54

Edit: Zit net een beetje te zoeken hier, zie ik dat als je de accupolen losmaakt je de radiocode nodig zal hebben..pff maar eens ff op zoeken

De code kan ook wel eens boven op de radio staan Hans als je hem er uit schuift.

Heb er zelf ook een Volvo accu in zitten,maar was zo slim om alle stickers te verwijderen onder de kap

dus weet niet welke het is,maar werkt prima.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

grijzev70tdi

Of met je hulp accu aan je accu polen houden, is niet de makkelijkste manier maar zo houd je spanning op het systeem. Dus geen radiocode's nodig. Dus eerst hulp accu er aan, polen los maken, accu losmaken, nieuwe erin, polen vast maken incl. je hulpaccu en als je polen vast hebt de hulpaccu weer los maken.

Succes

Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

RampantBUnny

Klein updatetje, gisteren de dealer gebeld en voor 80 euro leveren ze hem en plaatsen ze hem (en houden de oude natuurlijk), ik heb wat gegoogled maar dat lijkt een redelijke prijs.


Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat de specs zijn van die accu :eusa_think:. De radio code kunnen ze ook opvragen en dat kost me dan nog eens 25 euri allemaal geen onoverkomelijke bedragen gelukkig (al hoewel met de startaccu erbij  het budget van de maand wel weer op is  :eusa_whistle:)

nog een laatste zoektoch starten naar de code (bij het boekje vond ik hem niet en hoe nu precies bij de radio zelf te komen om te zien of de code erop staat heb ik nog niet helemaal kunnen matchen met het haynes manual, maar ik heb er ook nog geen 5 minuten aan besteed...in het donker )

grts
Hans

M a r c

Voorzijde radio zitten links en rechts 2 langwerpige pinnetjes, deze indrukken en dan komen er 2 'handvaatjes' uit. Dan trek je de radio naar je toe, de code staat erop  ;D  Daarna terugduwen en de handvaatjes weer induwen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RampantBUnny

#79
Dat moet gaan lukken denk ik zo ;D

EDIT: Thank you sir!  Dat was vele malen simpeler dan het haynes manual liet blijken  ;D...

En nu maar eerst ook eens een weblogje starten...er viel mij namelijk iets op  net ;) en we gaan zo langzamerhand off topic hier :)