Lodi stelt zich voor.

Gestart door LQDI, 20-09-2010 15:11:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

LQDI

Stoelverwarming bestuurdersstoel overleden :-\ zit n klein draadje los onder de stoel. Zal dat m wel zijn. Wordt zaterdag de stoel eruit slopen vrees ik:(

EdenAli

Zoveel werk is dat nu ook weer niet hoor.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Jeff

Even solderen en weer klaar! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

LQDI

En SIPS stekkers kun je gewoon loskoppelen zonder dat n airbagstoringslampje gaat branden?

mjansen

als je m nie op contact zet gaat t goed, maar voor de veiligheid moet je ff de accu loskoppelen

LQDI

Oké dank voor de tips. Van de monteurs hoorde ik dat het niet eens nodig was om de stoel los te halen gelukkig. Het kabeltje zou schijnbaar zo met een stekkertje vast gezet kunnen worden. Alleen het stekkertje dus plaatsen. Moet te doen zijn ::)

LQDI

Zo het is alweer gefixt. Een van de kabeltjes naar de thermostaat was schijnbaar losgeschoten. Nieuw stekkertje aan gemaakt en schroeien met die billen!

mehn

Citaat van: LQDI op 03-02-2011 11:18:44
Oké dank voor de tips. Van de monteurs hoorde ik dat het niet eens nodig was om de stoel los te halen gelukkig. Het kabeltje zou schijnbaar zo met een stekkertje vast gezet kunnen worden. Alleen het stekkertje dus plaatsen. Moet te doen zijn ::)

In de stoelen zitten geen SIPS stekkers.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

LQDI

Okeuj dan. Nouja het is al gefixt

fearless

Hey zie dit topic nu pas, leuke auto. En erg leuke wielen !!  ::)

Geinig dat ze bij een Furness Car medewerker terecht zijn gekomen, heb ik zelf namelijk ook bijna 9 jaar gewerkt. Maar dan in Meppel.  ;D

Veel plezier met je auto.

En hoe de wielen waren....

Origineel waren ze zilvergrijs...



En daarna blauw natuurlijk.  ;D


LQDI

Het geniale brein achter de blauwe velgen! Ze zijn alle tijd dus bij VCNL medewerkers onder de auto's geweest! Heb je ze trouwens zelf gespoten?

fearless

Citaat van: LQDI op 03-02-2011 23:23:41
Het geniale brein achter de blauwe velgen! Ze zijn alle tijd dus bij VCNL medewerkers onder de auto's geweest! Heb je ze trouwens zelf gespoten?

Jep, zelf gedaan. :) Heeft wel wat tijd gekost. Maar tja wilde wel eens iets anders. :)

FGG

Waar staat "NC" voor onder je linker achterlicht?

(zag je auto net staan, maar even terug gebladerd, op de foto's staat 't ook)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

LQDI

Citaat van: FGG op 05-02-2011 15:46:26
Waar staat "NC" voor onder je linker achterlicht?

(zag je auto net staan, maar even terug gebladerd, op de foto's staat 't ook)

De NC sticker is het logo van de Noisecontrollers. Ben nogal n liefhebber van muziek. Zowel van pop tot rock tot hardstyle. Noisecontrollers zijn hardstyle dj's. Had ooit een keer die sticker gekregen. kon t niet laten om hem te plaatsen.