Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Geniet ervan, Thijs!  :D

Taranis

Goede reis en geniet ervan! Succes met de diesel :)

maruska

Thijs, veel plezier.. Jij bent ook echt vaak van huis weg he :)
Kun je niet beter de R wegdoen ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Thijs T5

Citaat van: maruska op 25-06-2012 06:38:12

Hey Mark goedemorgen,

In een maand drie dagen thuis geweest :)
Kan ik de R niet beter wegdoen... Vast wel hihi   (broertje rijd er nu in rond :eusa_whistle:)... :eusa_pray:

@ Ronald dieseltje heeft zich prima gehouden, heeft af en toe wel moeten slikken de berg naar boven...

Ben in Vallon-Pont-d'Arc Ardeche, tussen de wijnstokken hihi. Vandaag de rivier af kanoeen en een bezoekje aan het Cauteuneuf du Pape wijnhuis om de kofferbak vol te laden:)

Gaat vandaag 32 graden worden net als gisteren....

Ze stonden Gisteren raar te kijken toen we in the middle of F^%# om 24:00 een kamer kwamen boeken :)

Fijne dag allen!

Groet Thijs,

Ps. Gisteravond in de bergen heb ik af en toe wat vonken uit de uitlaat zien komen....? EGR afdop setje ligt thuis misschien zal dat helpen..

KIM

Heb je niet meer nodig thijs; je hebt m nu toch al schoongeblazen.  ;D

Wout309t

Citaat van: Thijs T5 op 25-06-2012 09:05:42
Citaat van: maruska op 25-06-2012 06:38:12

Hey Mark goedemorgen,

In een maand drie dagen thuis geweest :)
Kan ik de R niet beter wegdoen... Vast wel hihi   (broertje rijd er nu in rond :eusa_whistle:)... :eusa_pray:

@ Ronald dieseltje heeft zich prima gehouden, heeft af en toe wel moeten slikken de berg naar boven...

Ben in Vallon-Pont-d'Arc Ardeche, tussen de wijnstokken hihi. Vandaag de rivier af kanoeen en een bezoekje aan het Cauteuneuf du Pape wijnhuis om de kofferbak vol te laden:)

Gaat vandaag 32 graden worden net als gisteren....

Ze stonden Gisteren raar te kijken toen we in the middle of F^%# om 24:00 een kamer kwamen boeken :)

Fijne dag allen!

Groet Thijs,

Ps. Gisteravond in de bergen heb ik af en toe wat vonken uit de uitlaat zien komen....? EGR afdop setje ligt thuis misschien zal dat helpen..

Mooi plekkie, maand geleden was ik daar nog. Have fun!
2011 V70 2.0T R-Design MT

arjenT5R

Vonken uit de pijp altijd goed  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis

EGR afdoppen werkt niet tegen de vonken. Overigens is dat wel een teken dat de viezigheid er lekker uit vliegt :)

elianmars

Citaat van: Taranis op 25-06-2012 20:58:16
EGR afdoppen werkt niet tegen de vonken. Overigens is dat wel een teken dat de viezigheid er lekker uit vliegt :)

Jep. Je bent de boel eens lekker aan het schoonbranden. Heb ik toentertijd met Roetmobiel ook gedaan vanuit Markelo richting huis. Bijna continu plankgas. Was een gaaf gezicht, die vonken in de achteruitkijkspiegel  ;D ;D

arjenT5R

Citaat van: elianmars op 25-06-2012 21:00:39
Citaat van: Taranis op 25-06-2012 20:58:16

Jep. Je bent de boel eens lekker aan het schoonbranden. Heb ik toentertijd met Roetmobiel ook gedaan vanuit Markelo richting huis. Bijna continu plankgas. Was een gaaf gezicht, die vonken in de achteruitkijkspiegel  ;D ;D

Ik had het al op een ritje naar goes  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis

Citaat van: arjenT5R op 26-06-2012 01:08:23

Daar herinner ik me nog vaag iets van ja. Had het toen best lastig om een oude 940 de baas te kunnen ;D

arjen850

Citaat van: Taranis op 26-06-2012 07:42:26

Daar herinner ik me nog vaag iets van ja. Had het toen best lastig om een oude 940 de baas te kunnen ;D

Was je op de fiets Ronald? ;D

Taranis

Citaat van: arjen850 op 26-06-2012 12:13:49
Citaat van: Taranis op 26-06-2012 07:42:26

Was je op de fiets Ronald? ;D

Ja! En nog wind tegen ook!

Thijs T5

Zo de volvo staat na te koelen van een heerlijke vakantie,

Sinds de aankoop (krap vier weken geleden) is er 5800 km mee gereden "prive"

Autosleutels liggen in de kluis komende 2 weken stap ik er niet meer in.

Hoe werelds is het dat je voor dat geld zo'n auto koopt en behalve een nieuw luchtfilter er geen onderhoud direct nodig is... Erg onder de indruk moet ik zeggen.

Foto's volgen!

Groet Thijs

Ewout Schalkwijk

Leuke vakantie gehad? Kom maar op met die foto's :D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein