Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

Thijs T5

Tanken in Luxemburg is echt heel fijn, 1,18 per liter diesel geloof ik. En je rijd er net zo ver mee....

Franse snelweg is heerlijk rijden, CC op 160 en je rijd in een korte tijd heel veel kilometers. Niet een keer ingehaald!........ (wel geremd voor een dozijntje flitskasten...)

Todat er een motor van de Gendamerie kwam langsgevlogen met zo mogelijk een nog grotere zonnebril als die van mij.... Na een gezellige woorden wisseling was het cash betalen en verder vliegen. :police:

Pauze

Op locatie aangekomen... Tussen de wijnvelden... Volvotje voelde zich prima thuis

Betere temperaturen 8)

Het zijn dan wel geen Zeeuwse... lekker was het wel :eusa_whistle:

Sport tijdens de vakantie....

Echt serieus wordt het niet genomen :evil:

't is wel mooi hoor ;)

..

Auto in de Franse zon 8)

Baasje in de zon :eusa_angel:

Door het Franse "landschap" cruisen... je kunt er erg speels doorheen vliegen.

..... En natuurlijk hoort er bij vakantie veel lekker eten... :)

Aan het begin van de reis was mijn reismaat anti volvo... het was maar een tandarts auto... (hij was zelf op zoek naar een bmw 535d) Nu ben ik samen met hem op zoek naar een nieuwe v70 185 pk summum d5. Toch mooi hij raakte steeds meer onder de indruk en de rijeigenschappen.

Al met al een heerlijke vakantie maar teveel kilometers gemaakt.

Aardigheidje van de auto. Olieverbruik na 6000 km 0,0.... :eusa_pray:

Auto schept veel vertrouwen en ondanks dat het geen nieuwe is rijd het heerlijk.

Auto rookt wel enorm... normaal niet zo erg maar in de file met een paar sjieke dames in een cabrio... Ging ik me bijna schamen :eusa_whistle:

Fijne avond allen!

Groet Thijs

KIM

De buffalo grill...
Een absolute aanrader als je onderweg snel een lekkere warme hap wilt hebben (je moet wel vleeseter zijn)

Ziet er allemaal aanlokkelijk uit thijs. Je zult gemerkt hebben dat je het hier met wat minder goed weer zult moeten doen.

arjen850

is dat de vallon pont d'arc? Leuke foto's hoor :D

Thys

Buffalo grill :eusa_sick:
Paar keer geweest; laatste keer had ik een hamburger die van binnen koud en roze was. Ober erbij getrokken en duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was. Kerel nam het bord mee, en kwam na 10 minuten terug; dampend bord, doorweekt broodje, stomende sla, kokende komkommer :eusa_silenced:

Maareh, fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! :D

Thijs T5

Net gebeld door de vader van mijn vriendin,

Moeder is in slaap gevallen achter het stuur en met 65 km van de weg geraakt en tegen een boom tot stilstand gekomen.

Heb foto's gezien is een nieuwe e300d. Volvo's zijn veilge auto's maar niet de enige.

Ze heeft pijn aan haar knieen en pijnlijke borst van de airbag.

Zoals het nu lijkt alleen maar blik schade dus. Gelukkig maar!

Vertrek nu die kanten uit.

Groet Thijs

Sbv

Goeie reis en doe voorzichtig

Thijs T5

Lieve mensen,

zouden jullie even mee willen denken, ik sta vast bij m'n schoonfamilie...
Heeft niet heel veel haast maar zoals misschien wel begrijpelijk kan ik hier niet te lang blijven....

Alvast bedankt!

Groet Thijs

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,58178.0.html

elianmars

Geen idee hoe snel je weg wilt, maar misschien heb je hier iets aan? http://www.bearlock.nl/Inbouw/Inbouwpunten.html

Chris

Hey Thijs, leuke foto´s weer! Het is een lekkere vakantie geweest zo te zien.

De Franse snelwegen zijn inderdaad heerlijk cruisen, buiten het hoogseizoen niet te dicht bij grote steden is het vaak ook erg rustig. Fijn rijden is dat :).

Succes met de versnellingsbak!

Taranis

Mooie foto's!

Valt op trouwens dat zo'n handbak de motor wel erg weinig toeren laat draaien (ben alleen de automaten gewend). Je motormanagementlampje komt door de ralle turbo of niet? :)

Thijs T5

Ronald Chris dankje!

Ik heb bewust een handbak genomen voor bovengenoemde rede. Omdat het toch echt een snelweg auto is heb ik er weinig problemen mee. (al zou een zesbak in dit geval helemaal geen verkeerde beslissing van het volvo ontwerp team zijn geweest!)

Motorlampje is of turbo of LMM maar soms bij het optrekken voel ik hem even inhouden(niet altijd) dus heb het vermoeden dat het de LMM is. Luchtfilter net vervangen deze was heeeeel vies. dus misschien eerst eens schoon proberen te maken en dan eens uitlezen.

Auto staat nog steeds stil begint langzaam vervelend te worden.

Moest vandaag door de regen fietsen om voetbal te gaan kijken...

Ewout Schalkwijk

Ik snap het nog steeds niet van dat slot. Hoe kan die nou ineens na zoveel duizend km op slot gaan? Wist je niet dat dat slot aanwezig was? En de vorige eigenaar dan?

Heel veel succes met het verwijderen/openen van het slot. Klinkt als een zeer lastig probleem.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-07-2012 07:21:06
Ik snap het nog steeds niet van dat slot. Hoe kan die nou ineens na zoveel duizend km op slot gaan? Wist je niet dat dat slot aanwezig was? En de vorige eigenaar dan?

Heel veel succes met het verwijderen/openen van het slot. Klinkt als een zeer lastig probleem.

Ewøut

Thijs kennende heeft ie er met zijn vingertjes aan gezeten waardoor ie op slot is gegaan  ;D

Gewoon de boormachine dr op zetten joh, en daarna de slijptol  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Thijs T5

hihi.... hmpf :P

Heb je wel een boor en slijptol nodig AR ;p

Maar ik geef toe dat deze oplossing beetje baby is.

Ze zijn er over een uurtje of 2.

Ben eens benieuwd.

Gr Thijs

Ewout Schalkwijk

En?, en?, en? ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein