Made to be Broken

Gestart door Thijs T5, 25-09-2010 00:14:37

Vorige topic - Volgende topic

Thijs T5

Goedemiddag allemaal,

Na terecht aandringen van Marc hier een update vanaf het blauwe bootje De Prinsendam.

De afgelopen drie maanden zijn als een Roller coaster voorbij gegaan. En hoe cliché dit ook mag klinken ik heb echt een super meid leren kennen ben er gevaarlijk genoeg als een blok voor gevallen.

En het is heerlijk geweest. De werklast aan boord was laag.

Heb drie maanden lang een uurtje of 8 a 9 per dag gewerkt vaak tijdens ochtend en avond uren wat betekende dat ik eigenlijk in iedere haven de wal op heb kunnen gaan. Na een interessante tijd In Noordkaap regione (tot 80* 16.4 N gekomen....) en daarna een goede maand in de Baltic te hebben gezeten zijn we weggewaaid uit Engeland en naar de Middellandse zee vertrokken.

Hier is het leven echt begonnen Veel stranden gezien van Vigo & Cadiz (Atlantic ) Veel in frankrijk geweest Italië Griekenland Turkey Israël Egypte. Nu net terug uit de zwarte zee en weer onderweg richting Griekenland.

"Helaas" is Inka gisteren van boord gegaan. Laat een kleine leegte achter aangezien alles samen doen natuurlijk veel meer fun is maar goed. We gaan ons over vier weken weer zien. Ze woont in Noord west Duitsland... Dus dat worden mooie lange stukken cruisen voor de R  Onder vol vermogen....

Ik ben natuurlijk debiel veel van huis weg gaat nergens meer over. Maar heb genoeg verlof staan voor bijna 5 mnd non stop. Dus deze zomer 2012 blijf ik lekker thuis en kan er weer eens  echt geleefd worden.

Heb het naar m'n zin hier aan boord en ben op veel mooie plaatsen gekomen en als je daar met de juiste mensen bent is het er erg gezellig. Heb leuke collega's hier en de bar is eigenlijk iedere avond goed gevuld.

Sta op de planning om rond eind november thuis te komen. Dat gaat via ft Lauderdale of de Filipijnen worden... Daarna even de mindset op rust zetten en dan weet ik zeker dat er weer goed lol getrapt gaat worden.  Hoe het hierna allemaal verder gaat weet ik niet zo goed. We zien wel hoe het loopt. Maar interessant is het wel allemaal. Het klinkt misschien raar maar als je je vriendin aan boord hebt veranderd je werkplek meer in "thuis" wat je eigenlijk de rest voor een groot stuk doet vergeten. Thuis gaat het leven toch wel door. Met of zonder mij.

Ik zal proberen weer wat actiever op het forum te worden. Toch leuk om alle blogs weer bij te lezen.

Vrolijke groet vanaf de prinsendam Die net door messina straight is gevaren onderweg naar Dikili Griekenland.

Thijs

Ps. Wat een hoog klefheidgehalte post zeg.

Sorrie :eusa_whistle:

Marc O.

Leuk om te lezen! En vwb al die fraaie bestemmingen: #jaloers!! ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Leuk om weer van je te horen hier met een leuk stukje tekst en wat fraaie foto´s!

Veel plezier nog :).

elianmars

Had je je privéfotograaf bij je?  ;D

Leuke foto's en leuk dat je "iemand" hebt ontmoet  ;)

maruska

@Thijs : scheer jij je benen joh ? ;D Mooi dat je zoveel plezier hebt man ! En helemaal met een "maatje" ! Geniet er van, Nederland is ook niet het walhalla ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Dat klinkt heel goed! Die hoge klefheid is je voor 1x vergeven :P

Die bestemmingen kunnen de meesten onder ons alleen maar van dromen denk ik ;D Gefeliciteerd met je nieuwe liefde! Wel tof trouwens dat je vriendinnen altijd zo lekker dichtbij wonen :eusa_dance:

arjenT5R

Citaat van: Taranis op 26-10-2011 08:52:30
Wel tof trouwens dat je vriendinnen altijd zo lekker dichtbij wonen :eusa_dance:

Dat die ie voor ons, zodat we volgend jaar mee mogen naar octoberfest  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

maruska

durf je niet alleen te gaan Arjen ? Ik ben dit jaar voor de 7e keer naar Stuttgart geweest ;D
T-5R

Taranis

Citaat van: arjenT5R op 26-10-2011 09:08:52
Citaat van: Taranis op 26-10-2011 08:52:30
Wel tof trouwens dat je vriendinnen altijd zo lekker dichtbij wonen :eusa_dance:

Dat die ie voor ons, zodat we volgend jaar mee mogen naar octoberfest  ;D

Dat vind ik echt supertof van 'm ;D :eusa_dance:

darius

Thijss kan gewoon niet zonder vrouwke. Kuthaartje is sterker dan de zwaarste sleper hahahaha mooi thijssie ;D
No show, only go.

Jack v

Mooie reisjes maak je Thijs, geweldig.

Leuke meid ook om te zien, veel geluk met haar.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Thijs T5

Haha heerlijk he:)

Darius kent me al een tijdje... Naja hier in Pylos alles zonnig Geen wind en 21 graden. Moet zeggen dat de energie wel op is.
Dan te bedenken dat je nog een maandje te gaan hebt... Naja ben hier niet om te klagen. Maar heb mezelf er wel op betrapt dat ik het volvo gevoel weer begin te missen...

Ik ga even een middag tukkie doen. (in de baas z'n tijd ;D)

Groet Thijs

maruska

Je kunt je Volvo beter afstaan aan iemand die hem wel gebruikt Thijs ^^ ;D
T-5R

darius

Mooi Thijs dat je blij bent. Als je weer thuis bent komt het met het volvo gevoel vanzelf goed. Grts
No show, only go.

Thijs T5

Goedenavond allemaal,

Even tussen de wandelgangen door....
Besef me ineens dat het in Duitsland verplicht is op "Winterreifen" te rijden...
Wordt hier op gecontroleerd?

Moest toch al aan die banden gaan dus zal wel gewoon voor de bijl moeten deze keer vrees ik..

Iemand ervaring hiermee?

Vrolijke groet van iemand die over 4 dagen naar huis vliegt!