Re: het rode duiveltje 854 T5 94' (NIEUWE AANWINST DE SS)

Gestart door den dis, 25-09-2010 22:17:38

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: tom480 op 20-07-2011 17:26:14
Nou, hoe ging ie ? :D

Hij wil nu niet meer stoppen of uitstappen!  ;D

M a r c

Hij is naar de dokter....  grijns zit vast  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

den dis

Goeiedag allemaal,

;D ;D :eusa_dance: :eusa_dance: ;D ;D

Ik krijg idd die grijns niet meer van mijn gezicht.
Ik ben weer ZEER tevreden over ET  :eusa_clap: :eusa_clap: . Het is bijna niet te geloven dat het dezelfde auto is.

Het was tijd om de turbo te vervangen want er zat +- 2-3mm speling op het asje en deze was de boosdoener van een redelijk olieverbruik.

In het begin met de nieuwe turbo rookte de auto wel blauw maar na het testrijden en fine-tunen was dit al veel minder (olie die de oude turbo in het circuit had gebracht) en na ondertussen 700 km gereden te hebben is er geen rook meer te zien en het olieverbruik is nog exact hezelfde.

Ook een :eusa_clap: voor Marco van MTE. Ik had het geluk dat hij voor een projectje van ET in Moergestel was dus heeft hij de software op maat geschreven.

Nu moet er nog een AFR meter(plx multidisplay) inkomen zodat alles wat in het oog kan gehouden worden en wss gaat de airco er ook uit zodat er een dikke intercooler in kan ;).

mvg
Dis

den dis

De silversand van eugene heeft een nieuw baasje gekregen
:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

daytonawim

Vulk

Ga je alles van de rode overbouwen in de SS?

den dis

Dit is de nieuwe aanwinst en zal inderdaad met stukken van de rode in ere worden hersteld.

Alleen met de motorblok en de vitessebak zit ik even met wat slapeloze nachtjes.
Of de motor en de boite van de rode komen er in (klepsteelrubbers en de koppeling eerst vervangen).
Of ik ga op zoek naar een tweedehands boitje en motor.
Of ik laat een verstevigde blok en boite opbouwen om er in te leggen.

mvg
Dennis

Vulk

Mooi hoor! Zo zal ik de silversand nog's te zien krijgen. Ik denk dat Marcel ook blij zijn zal!

Overigens geen slechte keuze lijkt me, gezien er nog wat werk was aan de carrosserie van de rode!
Deze ga ik volgen!

)()()sT

Mooi!!! Stond de mijne nog ontleed binnen? ;D

den dis

Citaat van: )()()sT op 27-08-2011 19:21:26
Mooi!!! Stond de mijne nog ontleed binnen? ;D
Heb ik niet gezien maar Eugene vertelde mij wel dat hij eraan bezig is

den dis

Citaat van: Vulk op 27-08-2011 19:20:11
Mooi hoor! Zo zal ik de silversand nog's te zien krijgen. Ik denk dat Marcel ook blij zijn zal!

Overigens geen slechte keuze lijkt me, gezien er nog wat werk was aan de carrosserie van de rode!
Deze ga ik volgen!
Inderdaad er was nog wel wat werk aan: blutsje in de motorkap, roestplek op de koffer, blanke lak lost op sommige plaatsen.
Dat was ook een van de redenen om deze aankoop te doen

mvg
dennis

Vulk

Had die ook geen aanrijding gehad of heb ik dat verkeerd voor?

den dis

Zou kunnen maar denk het niet
Daar heb ik niks over gevraagd, Eugene niks over gezegd en aan de SS was het niet te zien  ;D

Vulk

den dis

;D :eusa_wall: :eusa_wall:
Ja heeft ooit bij de vorige eigenaar een lichte tik gehad niks erg want het chassis is niet geraakt geweest maar heeft inderdaad ooit wel eens iets voorgehad