Re: het rode duiveltje 854 T5 94' (NIEUWE AANWINST DE SS)

Gestart door den dis, 25-09-2010 22:17:38

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ah, heel fijn om te lezen dat je de wagen wil gaan opbouwen. Ik hoorde al dat de wagen voor jou was gereserveerd en ik hoopte echt dat-ie van de sloophamer zou worden gered.

Nu zijn de T-5 cap en de Silversand weer bij elkaar  ;D

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, Dennis. Succes ermee!

den dis

@ Marcel

Het zou echt zonde zijn om de SS te slopen voor de stukken want de kas ziet er nog veel beter uit als de rooie.Dus alle benodigde en vernieuwde stukken (remmen,ophanging,enz) gaan van de rode op de SS.

Ik zal er wel een uitgebreid blogje over bijhouden met fotootjes over de veranderingen en werkzaamheden.En als ie klaar is zullen we wel eens een meeting meedoen

mvg
Dennis

daytonawim

Dad een flink project, denk zeker wel de moeite waard.

Zal het in elk geval met plezier gaan volgen.

den dis

Inderdaad een flink project maar het voordeel is dat ik hem in 1 keer helemaal naar mijn zin kan maken. :eusa_dance:
En met de kennis van de mede forummers en de kennis die al op het forum staat zal dit wel helemaal goed gaan komen.

Alleen nog even uitzoeken waar de blokwissel enz gaat plaatsvinden want ik woon zelf op een appartementje dus heb ik er hier geen plaats voor, morgen maar even rondbellen en zien waar we uitkomen

mvg
dennis

)()()sT

Op de plaats waar ie staat? Gebeurt daar wel vaker  :eusa_whistle:

;D

den dis

Daar had ik ook al aan gedacht maar Eugene heeft voor de moment nog wat werk en ook nog wat werk gepland als ie met de jouwe klaar was dus zag hij er de tijd niet voor.
Zou voor mij anders ook wel gemakkelijk zijn aangezien de SS er al staat?
Waarschijnlijk zal ik Thuur eens contacteren en dan maar :eusa_pray: dat hij er geinteresseerd in is .

mvg
dis

Eugene

Succes met het project  8)

Ik ben blij dat de auto weer bij een liefhebber terecht is gekomen en in ere hersteld wordt.
Heb er zelf helaas de tijd niet voor, maar slopen was ook zonde gezien de staat van de carosserie

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

En ach, je hebt er genoeg plezier mee gehad hè Eugène 8)

arjen850

Leuk dat je hem nu hebt, ga het volgen en ik ben erg benieuwd hoe hij uiteindelijk zal gaan worden..

Succes hiermee ;)

den dis

Bedankt voor de leuke reacties allemaal
Dat klinkt als :eusa_boohoo: in de oortjes en geeft nog een xtra motivatie om er iets moois van te maken.

mvg
Dennis

wepster

en alsthuur geen tijd heeft zijn er nog welmeermensen in de buurt die de SS voor je willen op bouwen ;D
je zult enkel even deze mensen een pb moeten sturen  of een sms of bellen  op wat voor termijn ze tijd hebben .
maar zeker fijn dat je de ss weer gaat opbouwen tot een volwaardig voertuig

dit zal marcel je in dank afnemen ;)

Vulk

Opletten dat je de politie binnenkort niet aan de deur krijgt als je spreekt over "de SS terug opbouwen". :)

den dis

Citaat van: Vulk op 29-08-2011 06:51:05
Opletten dat je de politie binnenkort niet aan de deur krijgt als je spreekt over "de SS terug opbouwen". :)
;D ;D ;D

peteRRR

Succes Dennis met het ombouwen,goede keuze zeg maar wel wat werk. :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

den dis

Ja ik ben ook blij dat ik de knoop heb doorgehakt.
Werk is er om gedaan te worden en met de hulp van wat medeforummers zal dit wel helemaal goed komen ;D

mvg
Dennis