Koppakking?

Gestart door ervani, 26-09-2010 19:22:36

Vorige topic - Volgende topic

ervani

Ik hoop op een gunstige diagnose... het vervangen van de koppakking is zo'n beetje de meest kostbare ingreep :-( als dat het geval is kan de auto ook boven op en stapel verdwijnen. Aan de andere kant wel zonde voor een auto met nog geen 3Ton op de teller. turbo is overigens vrijwel zeker goed, die is helemaal fris en fruitig.

)()()sT

... maar wat voor gasinstallatie zit er nou in? Als het die auto betreft die Ludo bedoelt.

ervani

Het is een lpg systeem met een 6e injector. Op het moment van het rookgordijn reed ik op benzine

)()()sT

Oké... dus als het een LPi is sluit dat het mogelijke lek in een verdamper al uit.

ervani

Auto wordt vanmiddag afgeleverd bij mijn vaste garage... duimen dan het meevalt. Eerst die radiator maar laten vervangen en daarna kijken hoe het met een eventuele lekke koppakking zit

UserID6342

Citaat van: ervani op 26-09-2010 22:35:30
Ik hoop op een gunstige diagnose... het vervangen van de koppakking is zo'n beetje de meest kostbare ingreep :-( als dat het geval is kan de auto ook boven op en stapel verdwijnen. Aan de andere kant wel zonde voor een auto met nog geen 3Ton op de teller. turbo is overigens vrijwel zeker goed, die is helemaal fris en fruitig.
Dan moet je Joebar (Chris) eens contacten als de koppakking er echt uit mocht liggen (wat ik dus niet geloof)

ervani

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: Geen lekke koppakking, dus alleen de radiator vervangen... toch ook weer bijna 500 Euri maar het groene beest is weer op de weg...

UserID6342

Mooi om te horen en net wat we al dachten, geen kapotte koppakking !!

)()()sT

Heel mooi.... maar wel een hoop centen voor enkel een radiator  :-X
Nu maar weer roffelen!