Justin-850: andere Motorkap en voorschermen!

Gestart door Justin-850, 01-10-2010 19:39:58

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: Justin-850 op 12-08-2011 17:15:30
@Arjen: Heb vandaag het klaverblad eens uitgeprobeerd, en hij heeft geen eigen willetje meer in de bochten. Dus ik ben helemaal blij :D

Gr. Justin

;D ;D Laat Arjen het je maar eens voordoen hoe het ècht moet ;) :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Justin-850

Citaat van: henry classic v70 op 12-08-2011 21:23:59
Citaat van: Justin-850 op 12-08-2011 17:15:30
@Arjen: Heb vandaag het klaverblad eens uitgeprobeerd, en hij heeft geen eigen willetje meer in de bochten. Dus ik ben helemaal blij :D

Gr. Justin

;D ;D Laat Arjen het je maar eens voordoen hoe het ècht moet ;) :evil:

Dat moet dan maar een keer ja :P haha!

arjen850

zonder gekheid,zou er graag even een stukje mee rijden;)

Justin-850

Lijkt me wel een goed idee. Jij merkt ongetwijfeld weer andere dingen aan de auto, die ik misschien niet hoor/zie/voel.

moeten we maar eens afspreken binnenkort!

Gr. Justin

Justin-850

Na lange tijd weer een update in mijn blog!

Bij toeval liep ik vorige week de sloop in Apeldoorn-Noord even op omdat ik toch in de buurt was. Daar stonden verschillende 850's waarvan 1 met een kofferbak spoiler! :D

Voor 40,- mocht ik hem meenemen, dus ik direct m'n torx schroevendraaiertje d'r bij gepakt en hem losgedraait!

Bij de verwinkel twee spuitbussen in kleur, kunststofprimer en blanke lak gehaald en aan de slag gegaan!

Dit is het eindresultaat, ben redelijk tevreden maar uiteraard is het niet zo mooi als het laten doen door een erkend spuiter :P

Later meer foto's!!!

Gr. Justin

daytonawim

Kijk das een mooi koopje, ziet er goed uit zo hoor ;D

Is ie met of zonder ingebouwd remlicht?

Jack v

Doet de 850 toch altijd weer goed zo'n spoilertje :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Justin-850

Is met remlicht! ;) En idd een koopje ja!

Justin-850

Daar zijn we weer!!! Tijd om even een update te plaatsen over het wel en wee van m'n mooie rooie! :D

Hij is vandaag voor onderhoud naar Schotpoort in Zutphen geweest. Hierbij is het onderstaande uitgevoerd:
- Volvo jaarbeurt met daarbij nieuwe olie, oliefilter, bougies, nieuwe thermostaat, remvloeistof vervangen, twee lampjes in de zij knippers + een nieuwe zijknipper links en last-but-not-least: een algehele checkup. Hier kwam nog uit dat de schijven en blokken aan de voorzijde binnenkort vervangen moeten worden.

Hij rijdt weer als een zonnetje!

Grtz. Justin

arjen850

Citaat van: Justin-850 op 09-01-2012 17:31:52
Daar zijn we weer!!! Tijd om even een update te plaatsen over het wel en wee van m'n mooie rooie! :D

Hij is vandaag voor onderhoud naar Schotpoort in Zutphen geweest. Hierbij is het onderstaande uitgevoerd:
- Volvo jaarbeurt met daarbij nieuwe olie, oliefilter, bougies, nieuwe thermostaat, remvloeistof vervangen, twee lampjes in de zij knippers + een nieuwe zijknipper links en last-but-not-least: een algehele checkup. Hier kwam nog uit dat de schijven en blokken aan de voorzijde binnenkort vervangen moeten worden.

Hij rijdt weer als een zonnetje!

Grtz. Justin

Was je niet bij mijn bijna overbuurman geweest?  Wel mooi dat hij weer even kan, op de remmen na dan.

Justin-850

Hey Arjen,

Nee, wilde 'm een keertjebij de dealer laten nalopen. Voor de remmen ga ik wel weer naar je 'bijna' overbuurman :P

Maar ik moet zeggen , hij voelt weer als nieuw :D

Gr. Justin

Justin-850

Hallo hallo!

Iemand een idee hoe je een spiegelglas weer vast kunt lijmen in de behuizing? Ik denk dat de kou mijn rechter buitenspiegel heeft geveld....

Is er speciale lijm nodig i.v.m. het verwarmingselement waarop de spiegel gemonteerd moet worden?

Gr. Justin

elianmars

Volgens mij zit zo'n glas alleen vast geklikt. Niet gelijmd.

jacques1967

Ik heb mijn rechter spiegel gewoon weer gelijmd met bison kit. Deze kan schijnbaar ook tegen de verwarming vd spiegel . Zit er inmiddels  geruime tijd mee vast.

Misha

Het glas zit geplakt op de kunststof ondergrond en die kan inderdaad separaat los komen.
Ik heb het getapet met profi - dubbelzijdige tape en ook dat werkt prima.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het