Dashboard demonteren

Gestart door verburgh, 01-10-2010 21:56:23

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Ik heb gezocht op het forum maar kon niks vinden :-[

Mijn dashboard moet gedemonteerd worden heeft iemand daar foto's of een tekening van ???

Dank u ;)

elianmars

verburgh

elianmars

;D

Stelt niet zo heel veel voor, Roy. Eerst het bovendek demonteren. Achter de parafaan zitten vier bouten, waarmee het dashboard tegen de wagen wordt aangetrokken. Als je die losdraait, ben je er al bijna.
De bedrading kan bijna allemaal blijven zitten. Simpelweg de stekkers uit de blokken trekken.

Als je eenmaal bezig bent, gaat het eigenlijk gewoon vanzelf.

Wanneer moet dat dashboard er uit?

verburgh

Citaat van: elianmars op 01-10-2010 22:05:10
;D

Stelt niet zo heel veel voor, Roy. Eerst het bovendek demonteren. Achter de parafaan zitten vier bouten, waarmee het dashboard tegen de wagen wordt aangetrokken. Als je die losdraait, ben je er al bijna.
De bedrading kan bijna allemaal blijven zitten. Simpelweg de stekkers uit de blokken trekken.

Owke dan, dat moet wel lukken dan  ;D

Wil het van de winter gaan doen als hij geschorst is neem ik ook gelijk het onderstel mee ;)

elianmars

Citaat van: verburgh op 01-10-2010 22:09:00
;D

Owke, dan dat moet wel lukken dan  ;D

Wil het van de winter gaan doen als hij geschorst is neem ik ook gelijk het onderstel mee ;)

Ik wil je wel helpen met het demonteren, hoor.

verburgh

Citaat van: elianmars op 01-10-2010 22:09:54
Citaat van: verburgh op 01-10-2010 22:09:00
;D

Owke, dan dat moet wel lukken dan  ;D

Ik wil je wel helpen met het demonteren, hoor.
Is goed hoor :eusa_dance: spreken we dan wel af ;)

elianmars

Ok. Geef maar een gil als je zover bent  ;)

verburgh

Citaat van: elianmars op 01-10-2010 22:12:36
Ok. Geef maar een gil als je zover bent  ;)
Gaat goed komen betaal ik je wel reiskosten ;)

Kan je ook gelijk mee helpen de achteras er onder vandaan te halen, die moet gespoten worden net als de fusee lichamen :P

elianmars

Citaat van: verburgh op 01-10-2010 22:15:33
Citaat van: elianmars op 01-10-2010 22:12:36
Ok. Geef maar een gil als je zover bent  ;)
Gaat goed komen betaal ik je wel reiskosten ;)

:eusa_naughty: Doe ff normaal joh  :eusa_snooty:

Citaat van: verburgh op 01-10-2010 22:15:33

Kan je ook gelijk mee helpen de achteras er onder vandaan te halen, die moet gespoten worden net als de fusee lichamen :P

:eusa_dance: :eusa_dance:

verburgh

UserID6342

Neuh, de achteras sleutelen we er altijd netjes onderuit.  Echter de breekbouten van de ECU houder ;D