welke bougies heb jij? turbo motor.....mijne stottert weer....

Gestart door cas, 08-10-2010 14:55:01

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Citaat van: cas op 08-11-2010 08:18:36
Citaat van: Ludo op 07-11-2010 23:17:19
Citaat van: cas op 07-11-2010 23:03:45
overigens.... er wordt gesproken over voor en achter.... en een KAT. ik heb geen KAT meer. die van mij zit op de DP gedeelte. is dat dat de voorste? of achterste? 

De lambdasonde zit altijd op het DP deel, zowel de voorste als achterste.  ;D
Een T-5R heeft maar 1 lambdasonde, Bosch 0 258 005 097.

Ludo, je bent wederom weer geweldig   ;) heb je geen zus ?  ;D

;D

michiel

Citaat van: cas op 07-11-2010 23:03:45
Citaat van: spekkie99 op 07-11-2010 19:48:24
www.lambdasensor.com

ronduit het goedkoopst voor een ori bosch

kan je je bobine niet ff ruilen met iemand om uit te sluiten?

Description - Bosch Direct Fit
£71.67 inc VAT & UK Carriage

zal nog wel import kosten overheen komen, en als het dan niet de goeie is..... hmmzz..  ff marc afwachten maar dan. dealer komt als laatst!!

overigens.... er wordt gesproken over voor en achter.... en een KAT. ik heb geen KAT meer. die van mij zit op de DP gedeelte. is dat dat de voorste? of achterste?

Bobine uitwisselen.... tja. niemand wil een misschien slecht werkend iets even wisselen denk ik zo. zal na de nieuwe lambda wel een nieuwe bobine opzoeken....

Binnen Europa betaal je geen importkosten, Cas. We zijn allemaal 1 binnen de EU.  ::)
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

cas

weer wat geleerd! heb daar geen kaas van gegeten  ;D tenks !  mijn handel beperkt zich puur tot nederland... en zelfs 98% den haag....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

V70geRwin

dat de bobine bij jou stottert wil niet zeggen dat hij bij anderen ook stottert, die van mijn 10v is al aardig wit uitgeslagen maar mist nog geen klap.

als het wat kritischer wordt met een turbo etc zou je er vast wat van merken.

aan de andere kant heb je zo'n mooie rode voor rond de 100 euro (ook bij Marc).

cas

Citaat van: spekkie99 op 08-11-2010 10:11:03
dat de bobine bij jou stottert wil niet zeggen dat hij bij anderen ook stottert, die van mijn 10v is al aardig wit uitgeslagen maar mist nog geen klap.

als het wat kritischer wordt met een turbo etc zou je er vast wat van merken.

MSD.... zal daar dan met marc maar eens over mailen... heb al gecontact over de sonde. tenks!

Ludo

Citaat van: cas op 08-11-2010 10:12:20

MSD.... zal daar dan met marc maar eens over mailen... heb al gecontact over de sonde. tenks!

Denk er dan ook aan, dat je de voorontsteking óók mee vervangt...

V70geRwin

Citaat van: Ludo op 08-11-2010 12:15:32
Citaat van: cas op 08-11-2010 10:12:20

Denk er dan ook aan, dat je de voorontsteking óók mee vervangt...

dat kleine zwarte blokje op de zilver metalen houder idd

cas

kijk, daar lopen de kosten alweer stiekem op  ;D   kijk wel wat de meerprijs is, maar als een originele ook goed is ga ik daar wel voor. want ik heb al gelezen dat iemand vrij snel al zn msd weer had vervangen voor een original....  :eusa_think:

Heb alleen nog geen tijd om de Lambda te halen bij Marc.... wie komt daar in de buurt deze week en drna in omgeving den haag?? benzine vergoeding natuurlijk !  en nee, opsturen is geen optie ;-)

V70geRwin

Citaat van: cas op 09-11-2010 09:45:29
kijk, daar lopen de kosten alweer stiekem op  ;D   kijk wel wat de meerprijs is, maar als een originele ook goed is ga ik daar wel voor. want ik heb al gelezen dat iemand vrij snel al zn msd weer had vervangen voor een original....  :eusa_think:

Heb alleen nog geen tijd om de Lambda te halen bij Marc.... wie komt daar in de buurt deze week en drna in omgeving den haag?? benzine vergoeding natuurlijk !  en nee, opsturen is geen optie ;-)

zelfs een msd gaat wel eens te vroeg stuk maar je gaat toch niet op 1 slechte ervaring af?  ;)

jrkalf

Citaat van: cas op 09-11-2010 09:45:29
kijk, daar lopen de kosten alweer stiekem op  ;D   kijk wel wat de meerprijs is, maar als een originele ook goed is ga ik daar wel voor. want ik heb al gelezen dat iemand vrij snel al zn msd weer had vervangen voor een original....  :eusa_think:

Heb alleen nog geen tijd om de Lambda te halen bij Marc.... wie komt daar in de buurt deze week en drna in omgeving den haag?? benzine vergoeding natuurlijk !  en nee, opsturen is geen optie ;-)

Cas,

Volgens mijn gegevens heeft Marc (van ET) in de planning om deze week nog in DH / Nootdorp te zijn.... Doe hem een belletje.

Jelle

Verder gebruikte ik NGK bougies, prima resultaat mee gehad. NGK BKR8E-IX (of was het nu BRK8E-IX,.... een van die twee).

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.