Alarm

Gestart door bartp, 18-03-2004 17:25:24

Vorige topic - Volgende topic

bartp

S'middags luitjes. Ik ben hartstikke vers hier op deze site!
Vraagje kan iemand mij aan een inbouwschema helpen van een Euroalarm, klasse 3.
Deze zit standaard al ingebouwd, alleen de vorige eigenaar heeft hem laten afkoppelen ivm gevoeligheid.
Er zijn vier draden losgekoppeld vanuit de draadboom naar de module. Nrs staan er nog op!!. Weet alleen niet waar wat hoort.

Overigens perfecte site!!

bartp 8)

bartp

Nou, ik heb eindelijk zelf de oplossing maar gevonden! Ik heb uiteindelijk na veel omzwervingen en heel veel sites, de plaatselijke dealer om hulp gevraagd en deze hebben bij de importeur het schema opgevraagd.
Aan de slag dus!!

Bartp

Peth©oni

super, suc6 en meld even hoe het gegaan is.....

denkweb

En effe dat schema inscannen!

bartp

Wil ik uiteraard best doen. Moet iemand me alleen even vertellen hoe ik dat op deze site kan krijgen en waar de beste plaats is(bv schema pagina).
Kan wel even duren, Ik heb sinds kort een ander huis en ben druk aan het verbouwen.

Gr.

Bartp

bartp

Mede volvofielen,

Naast het vorige schema, ben ik nu ook in het bezit van de orginele inbouwbeschrijving. Dit met dank aan volvo dealer Broekhuis (voorheen sent waninge) in Emmen. Deze beschrijft (aan de hand van tekeningen) precies hoe je dit alarm inbouwt en hoe je de sensoren afstelt.

Uiteraard wil ik dit met jullie delen, allen mijn scanner werkt niet!
Dus, als iemand met een scanner dit bereidt is op zich te nemen, geef dan even een mailtje met je adres, dan stuur ik alles op!

Gr. Bartp

Geert-Jan

Is de beschrijving al beschikbaar?

Vooral de plaats waar alles hoort ben ik erg benieuwd naar.

Ik wil de ultrasoon unit weer terug in de auto hebben.
Heeft een van de vorige eigenaren (laten) verwijderen.

Alvast dank

Volvo850Club lidnr.0504409

denkweb

Ik heb jullie bewust extra lang laten wachten omdat jullie zeuren, maar om jullie niet langer te pijnigen: