Martijn en z'n V70R

Gestart door Viper850, 19-10-2010 15:02:16

Vorige topic - Volgende topic

Viper850

Citaat van: M a r c op 14-11-2010 15:14:05
Hoezo álles?  Het bedieningspaneel klik je zo los en dan is het één stekker loshalen....   ???

Bij de defecte stoel kun je alles laten zitten, je steekt alleen even de stekker om van de bediening om te testen.

OK, ga het proberen, als het ooit een keer droog wordt. Nee, 'k heb geen garage...

Viper850

Citaat van: Viper850 op 14-11-2010 16:16:51
Citaat van: M a r c op 14-11-2010 15:14:05
Hoezo álles?  Het bedieningspaneel klik je zo los en dan is het één stekker loshalen....   ???

Bij de defecte stoel kun je alles laten zitten, je steekt alleen even de stekker om van de bediening om te testen.

OK, ga het proberen, als het ooit een keer droog wordt. Nee, 'k heb geen garage...

Vandaag lekker zonnetje, dus zojuist even het bedieningspaneel van stoel losgehaald. Maar helaas, stekkeraansluiting is anders als ik het zo bekijk. Die van de bestuurdersstoel is groen en breed, die van de passagiersstoel is grijs en smaller.

)()()sT

Lekker zonnetje idd... Mistig en k-k-k-k-k-koud  >:(

;D

Viper850

Citaat van: )()()sT op 16-11-2010 14:36:22
Lekker zonnetje idd... Mistig en k-k-k-k-k-koud  >:(

;D

Vanmorgen koud (hier heeft het gevroren), nu echter niet meer.
Bij dit soort temperaturen vraag ik me 's morgens altijd af: Waarom komt stuurverwarming zo bar weinig voor?

Viper850

Mensen,

Vanmorgen bij Combigarage het bovenste motorsteunrubber laten vervangen. Was behoorlijk doorgescheurd.
Had geen zin om zelf in de kou te gaan prutsen met draadeinden, boutjes en plankjes...

Computer is ook even uitgelezen, omdat het lambda-lampje brandde. Conclusie: Lambdasensor compenseert de luchtinlaat omdat er waarschijnlijk ergens een klein lekje zit. Storing gewist, maar was vanavond al weer terug. Nu rijdt de auto prima, alleen hikt ie af en toe éénmaal kort bij optrekken. Wél had ik al opgemerkt dat één van de gasinjectoren een klein beetje los zit. Daar zit ook al een flinke lading kit omheen. Dit zou dus een oorzaak kunnen zijn.

Verder nog een hele mooie Flash Green V70R kunnen bewonderen, welke overigens elders veel besproken is...
Ben alweer aan het sparen.  ::)

Vulk

Geef maar een seintje als de saffron weg zou gaan. ;D

Viper850

Citaat van: Vulk op 26-11-2010 21:31:00
Geef maar een seintje als de saffron weg zou gaan. ;D

Hallo... 'k heb hem net!
Maar een goed bod is altijd welkom ;)

Vulk

Wacht nog een paar jaar. ;D

Viper850

Ben gisteravond aangereden:

Voorval:
Ik rij op verkeerslichten af, ik wil rechtdoor (=groen). Op de baan links van mij (afslaan naar links) rijden een paar auto's en verkeerslicht staat daar op rood. De dader wisselt zonder te kijken van rijbaan (voor afslaan naar links) en snijd mij dus af en klapt tegen mijn linkerzijde. Vervolgens knal ik met mijn rechtervoorwiel tegen de stoeprand (band en velg kaduuk). De dader kijkt al rijdend om, bedenkt zich niet en scheurt over het vak voor rechtdoor en slaat dan linksaf. Gelukkig heb ik een getuige die het kenteken heeft onthouden! Morgen dus aangifte doen...

elianmars

Citaat van: Viper850 op 28-06-2011 19:55:05
De dader kijkt al rijdend om, bedenkt zich niet en scheurt over het vak voor rechtdoor en slaat dan linksaf.

:o :o

Goed dat je het kenteken hebt. Hopelijk is het geen vals kenteken en kunnen ze de dader pakken. Doorrijden is strafbaar.

Maar waarom pas morgen aangifte doen? Ik had een kwartier later al op het bureau gezeten  :eusa_shifty:

Viper850

Heb uiteraard direct de politie erbij gehaald, maar uitgebreide aangifte op het bureau was toen (rond 19.00uur) niet mogelijk (ambtenaren hè).

hendrik32

wat een waardeloos figuur gewoon doorrijden.
hopelijk krijgen jullie hem alsnog te pakken.
succes ermee

Wout309t

Ik hoop echt dat ze hem te pakken krijgen. Wat verschrikkelijk asociaal!
2011 V70 2.0T R-Design MT

rogerV701998

Balen.

Succes met de afhandeling.

Viper850

Tja, is weer veel geregel enzo. Moet alle kosten waarschijnlijk ook gaan voorschieten, erg leuk!!
Gelukkig geen grote schade aan de auto, alleen nieuw voorscherm, wat spuitwerk en nieuwe band+velg.