Voorstellen als nieuw lid

Gestart door vinny86, 11-04-2012 16:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vinny86

Foto's zijn ongeveer een jaartje oud, ik heb nooit zin om die camera in te stellen  ;D
En de velgen zitten er nu onder met de zomerbanden. Voor de winter heb ik 16 inch originele volvovelgen.

En ik heb het probleem van de remmen al gevonden hier op het forum. Ik heb er zimmermann geperforeerde remschijven onder zitten, maar ik lees overal dat die binnen no time krom trekken. Ik wou dat ik dat eerder wist, nu moet ik weer nieuwe schijven kopen.

vinny86

De auto heeft weer een nieuwe APK en een beurtje gehad.
Het trillen bij het remmen is verdwenen sinds het beurtje en ik heb geen idee hoe het komt. Ze hebben alleen de remvloeistof vervangen.
Nu toch maar de auto op marktplaats gezet. Indien er een koper komt dan zij het zo. Zo niet, dan blijft hij lekker en wordt dat onze dagelijkse auto.

vinny86

Weer even wat foto's voor de liefhebbers ;D






vinny86

Heel apart: Na de APK en kleine beurt was het trillen bij het remmen opgelost. Ze hadden de remvloeistof vervangen en hij remde weer zonder trillingen en gewoon recht. Dit was in augustus en nu begint langzaam maar heel zeker het trillen weer terug te komen. Als het kromme schijven zijn, dan zouden ze toch altijd trillen? Iemand een idee?