Voorstellen als nieuw lid

Gestart door vinny86, 11-04-2012 16:49:34

Vorige topic - Volgende topic

vinny86

Goedemiddag allen,

via een collega op dit forum gewezen.
Ik ben Vincent, en ik rij op dit moment een C70 coupe T5 uit 1998.
Ik heb vroeger als ventje van 15 t/m 19 jaar oud een zaterdagbaantje gehad als autowasser bij een volvo dealer in Vlaardingen. Hier in veel modellen gereden.
Nu ik vorig jaar mijn astra diesel niet meer nodig had ivm dat ik dichter bij huis ging werken, ben ik gaan kijken naar een benzine auto. Ik wilde iets met een redelijk vermogen en toch wel wat luxe. Na een beetje speuren op marktplaats zag ik een mooie C70 T5 staan. Helaas bleek de auto wat gebreken te hebben nadat ik thuis was gekomen. De ABS sensor moest vervangen worden, remklauw rechtsvoor zat vast, veerpootbrug moest vervangen worden, en nog wat dingen.
Toen gelijk maar geperforeerde remschijven en andere remblokken rondom laten monteren en andere 18 inch velgen met zomerbanden gekocht.
Verder wilde ik de auto nog wat tunen, maar dat is er niet meer van gekomen.
Mogelijk dat ik de auto nog ga verkopen omdat we nu twee auto's hebben en de C70 eigenlijk overbodig is, maar mocht het zo ver komen dan lezen jullie dat nog wel hier op het forum ;)
Foto's volgen nog als ik de auto weer heb gewassen en gepoetst komende week

ronnievolvov70

welkom

maare kom je alleen op dit forum om dat je waarchijnlijk je auto gaat verkopen en hier meer kans denkt te maken hem te verkopen ???
blij dat ik v70 rij:P

vinny86

Nee hoor, ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem wel wil verkopen. Hij is eigenlijk overbodig, maar aan de andere kant staat hij ook niet in de weg. En deze week rij ik er weer elke dag in en dat rijdt toch net even iets fijner dan een opel corsa 1.2 van mijn vriendin  ;D

verron

Citaat van: ronnievolvov70 op 11-04-2012 16:52:02
welkom

maare kom je alleen op dit forum om dat je waarchijnlijk je auto gaat verkopen en hier meer kans denkt te maken hem te verkopen ???

@ Ronnie: hé, wat ben je vriendelijk ;)

Welkom op het forum en eh, kom maar op met die foto's  ;D
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

francois

welkom

ben wel  ???   wat je met de auto doet

grfr

vinny86

Citaat van: verron op 11-04-2012 20:04:54
welkom

Ja ja, vrijdag of zaterdag ga ik hem weer verwennen met een was en poetsbeurt en dan zal ik mooie plaatjes schieten.
Het blijft een mooi model die c70, zelfs nu nog, 14 jaar later. Hij is in ieder geval blauw metallic en een handbak natuurlijk, want in een T5 moet je lekker schakelen

triton

Corsa eruit anders krijg je spijt :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

C 70 blijft een genot met die roffel erin

Enne meeting op 12 mei in zuid holland ( zwijndrecht) zie topic

Je/jullie zijn van harte welkom

André
Professioneel raddraaier

ronnievolvov70

welkom

ja ik denk dat het daarom gaat dus kijken of ik gelijk heb of niet haha
blij dat ik v70 rij:P

verron

Citaat van: ronnievolvov70 op 11-04-2012 21:00:37
welkom

ja ik denk dat het daarom gaat dus kijken of ik gelijk heb of niet haha

;)
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Miel850

Optie:

vriendin de deur uit, is die Slopel ook verleden tijd.

Zonder gekheid, welkom hier  :P
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

vinny86

Update: Volvo staat nog steeds voor de deur. Binnenkort gaat hij weer voor de APK met een grote beurt.
De volvo heeft nu het probleem dat bij het remmen de hele voorkant trilt... Kromme schijven of een andere oorzaak? ???

Is er iemand die mij kan helpen aan een interieur deel. Het gaat om het paneel dat onder het dashboardkastje zit in de beige kleur. De twee bovenste bevestigingspunten zijn afgebroken. Ik ben al creatief geweest met ducttape maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb ook al diverse sloperijen gebeld, maar C70's zijn zeldzaam op het autokerkhof

Als de auto weer gekeurd is en ik heb nog budget over, dan toch serieus maar eens denken om langs RICA te gaan voor een chippie :evil:

vinny86

Beetje laat, maar nog twee foto's gevonden.

Mogelijk dat ik in de toekomst nog voor heldere koplampen ga, maar voorlopig vind ik ze het geld niet waard.

Julian

Mooie C70, echter wel 3 jaar oude foto's ;D Zitten de huidige velgen er nu nog onder? staan wel mooi bij een C70
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

KerelV70

Ik zeg; Slopel opruimen en de C70 houden, dat lot heeft mijn Yaris waarschijnlijk ook  :angel:
Volvo V70 classic 1997 2,5t 20V bordeaux rood 126.00km
Toyota Yaris 2001 groen met spoiler 90.000km
Volvo 480ES 1990 Zwart met rode bies 259.000km RIP

Gijs87

Welkom! Mooie C70.. Ben alleen niet zo fan van de velgen :-)
C70 2.3 T5, Saffron Pearl, 1998