VPB voor kofferbak Sedan (KLAAR + laatste foto's pag 4

Gestart door Jack v, 25-10-2010 15:24:56

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Hoera, hij is klaar heren en dames :eusa_dance: :eusa_dance: ik moet zeggen het heeft wat moeite gekost maar het resultaat is er wel degelijk echt een verschil in stabiliteit van de auto met name in het bochtengedrag. Deze keer heb ik hem niet gespoten maar gepolijst, vind dit in eerste instantie wel leuk.
Ik was iets te snel met het terugzetten van de bekleding daarom zijn de foto's misschien een beetje onduidelijk.

oh ja de foto"s komen ze:

de bekleding past niet helemaal meer  maar dit word morgen opgelost, was zo benieuwd naar het resultaat dat ik daar niet meer aan toe ben gekomen.

mochten er liefhebbers zijn om hem een keer uit te proberen kom gerust langs
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

@ Robert , er is een mogelijkheid om alleen een buis overdwars te monteren, alleen dan gebruik je de bevestiging van de schokbrekers niet mee.

gr  ;D

san

Kunnen we al een bestelling plaatsen? Leuk gedaan.

Volvo850 93

Ronald21

Rijns_t5r

ziet er mooi uit,alleen zonde dat je bekleding nu niet meer past :-[
maar merk je verschil in het rij gedrag of beter gezegd wegligging?
hieronder een orginele

foto geleend van peterrrrrr

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Ronald21

peteRRR

Citaat van: Ronald21 op 28-10-2010 21:11:47
deze van ET= 120 euro

Maar dan wel zonder de stikkerd  :P

Ik had de vpb voor 100 euro bij Marc,inc montage :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Jack netjes,en merk jij iets in het rijgedrag.

Tapijt even netjes snijden  ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Rijns_t5r

ja en?zeg toch niet dat die vpb van jack onderdoet of duurder is of er goedkoper uitziet,vind die van et makkelijker te plaatsen met de bekleding als die van jack v,maar die van jack v is dan ook nog niet helemaal klaar,blijf het topic met bewondering volgen :eusa_clap: :eusa_clap:.
oja,je moet in herhaling vallen de prijs was al genoemd ronald,dat heb je als je het hele topic leest. :eusa_shhh:

robert

Citaat van: Ronald21 op 28-10-2010 21:11:47
deze van ET= 120 euro

Jack v

Robert, ik heb er een lekker stuk mee gereden allerlei soorten weggetjes en bochten opgezocht en ja er wel degelijk een behoorlijk verschil. ten eerste is de achterkant rustiger en spoorvaster althans  en een bijkoment voordeel geen gekraak en gepiep meer vanuit de achterkant. IK moet zeggen deze variant is wel lastig te maken omdat de voetplaatjes onder een dubbele hoek op de buis komen de bovenkant van de schokbreker ligt niet vlak in de auto maar een beetje schuin en de boutjes staan ook onder een hoek ten opzichte van de buis de scheve stukjes zijn 13 cm lang geworden en liggen nniet in lijn met de dwarsligger (zal je morgen wel even een duidelijke foto sturen) Deze van Peter is wel makkelijk te maken ma denk niet dat ET daar mee akkoord gaat.

Misha

Blijft veel geld voor een stukkie standaard pijp.  :evil: 120 euro ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ronald21

Rijns_t5r

kijk das een antwoord waar ik op wachte,betere wegliging,dat heb je dus mooi zelf bereikt,hulde  :eusa_clap: :eusa_clap:

robert

Jack v

Er staat ook wie hem wil proberen kan rustig langs komen, hij is er in 10 min uit :eusa_shhh: