Bovenste schokbreker-rubber KAPOET!

Gestart door Zippo, 22-03-2004 19:02:39

Vorige topic - Volgende topic

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Alien850

Kan je die foto's dan nog eens posten aub?  Of ergens online zetten en de links in de openingspost aanpassen?

Velen zouden je dankbaar zijn (waaronder ik  ;D )

mehn

Ik zal Zippo eens vragen of ze met opzet weg zijn ;)

XC60 D4 AWD:

Alien850

Hm, dat is misschien wel een diplomatiekere reactie :)

Alvast bedankt!

mehn

XC60 D4 AWD:

Alien850

Namens velen in de toekomst: hartelijk dank!  ;D

daytonawim

Zit me suf te piekeren  :eusa_think: :eusa_think:, die grote ring heb ik niet gezien de laatste keer dat ik dat gedaan heb.

Eureka,   :eusa_dance: :eusa_dance:dat is de bovenkant van die dikke ring met kartels o.i.d aan de onderzijde

Alien850

Operatie gelukt  ;D  Meteen ook de stofhoezen rond de cardans meegenomen.  Was een mooie klus!

RemkoT5

Er stonden ook nog ergens foto's van een klusje over het vervangen van de schokbrekerlagers achter. Wie weet waar,  ik kan ze niet meer vinden.
Ik ga er morgen aan beginnen maar het lijkt alsof de binnenbekleding boven het lager los gesneden moet worden. (achter de achterbank)
Liever doe ik dit natuurlijk anders?
Misschien heeft iemand een tip?

Misha

Citaat van: RemkoT5 op 20-10-2010 17:36:33
Er stonden ook nog ergens foto's van een klusje over het vervangen van de schokbrekerlagers achter. Wie weet waar,  ik kan ze niet meer vinden.
Ik ga er morgen aan beginnen maar het lijkt alsof de binnenbekleding boven het lager los gesneden moet worden. (achter de achterbank)
Liever doe ik dit natuurlijk anders?
Misschien heeft iemand een tip?
Kun je gewoon opzij klappen, niet snijden hoor !

Is een klusje van helemaal niks. De auto hoeft niet eens op de krik, tenzij je nivomats hebt.

Bekleding eruit halen, centrale schokbrekerbout onder aan de draagarm los, twee bouten in je kofferbak los en je trekt het ding er zo uit.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

RemkoT5

Sem

Ik reed laatst even met de radio uit, omdat ik rare geluiden dacht te horen bij de voorwielophanging... Volgens mij heb ik links en stab.stangetje kapot... Je merkt nu toch dat de auto ouder wordt en meer km's krijgt. Op een gegeven moment hoor ik het alleen ook kraken voorin...  op klinkers of asvalt... als er een beetje oneffenheden in het wegdek zitten begint het meteen te kraken. Net de auto op de oprit even stilgezet en even uitgestapt. Even links op de neus gedrukt en ja hoor.... kraaaak.. kraaaak..  toen maar even recht geprobeerd en jahoor... ook kraken..  ???  Nooit gekraakt en nu in ene links en rechts!  :-\

Er zijn deze zomer nieuwe draagarmen ondergekomen dus dat zal het niet zijn...  Denken jullie dat dit ook die schokdemper-rubbers zijn? Help?  :'(

combinedforces

Zo, mijn FCP setje is ook binnen. 75 dollar voor lagers en rubbers, geniaal!

thuur

Citaat van: Sem op 20-11-2010 20:46:28
Ik reed laatst even met de radio uit, omdat ik rare geluiden dacht te horen bij de voorwielophanging... Volgens mij heb ik links en stab.stangetje kapot... Je merkt nu toch dat de auto ouder wordt en meer km's krijgt. Op een gegeven moment hoor ik het alleen ook kraken voorin...  op klinkers of asvalt... als er een beetje oneffenheden in het wegdek zitten begint het meteen te kraken. Net de auto op de oprit even stilgezet en even uitgestapt. Even links op de neus gedrukt en ja hoor.... kraaaak.. kraaaak..  toen maar even recht geprobeerd en jahoor... ook kraken..  ???  Nooit gekraakt en nu in ene links en rechts!  :-\

Er zijn deze zomer nieuwe draagarmen ondergekomen dus dat zal het niet zijn...  Denken jullie dat dit ook die schokdemper-rubbers zijn? Help?  :'(

Ze gaan echt niet van vandaag op morgen kraken. Of sta je 2x per dag op de bumper van je auto te duwen?

Maar het klinkt er wel naar ja..

Gr ;)