chiptuning voor weinig

Gestart door Ronald21, 31-10-2010 15:04:13

Vorige topic - Volgende topic

Ronald21

Iemand al ervaring met deze aanbieder uit Uden ?
Staat regelmatig op marktplaats.
Software komt schijnbaar van een aanbieder van ebay met schijnbaar goede referenties. Naam is me ontschoten.

http://link.marktplaats.nl/391734303

arjenT5R

zijn een beetje rica cijfers vast een kopie ofzo
probeer het zou ik zeggen  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

StefanCJ

Hmm ... Ik ben toch een beetje `angstig` voor zulke dingen, ik kan het verder niet onderbouwen, is meer een kwestie van gevoel. Ik zou voor zulke zaken toch liever naar een bekend bedrijf gaan zoals ET of Rica.

Schnappi

eveneens een beetje angstig voor dit, het lijkt me dat deze upgrade toch meerdere aanpassing aan de auto nodig heeft anders rijdt men zo als aan gort.

of niet?  :eusa_think:

verburgh

Mijn impreza had ik laten chippen via iemand van marktplaats, nooit een probleem mee gehad 8)

nickk.

Het mag ook potverdikke niks kosten he. Allemachtig, je hebt niet een honderd euro ofzoiets meer over om er zeker van te zijn dat t goed is ipv. straks met verbrande kleppen/verrotte turbo te zitten?

verburgh

Citaat van: nickk. op 31-10-2010 22:24:26
Het mag ook potverdikke niks kosten he. Allemachtig, je hebt niet een honderd euro ofzoiets meer over om er zeker van te zijn dat t goed is ipv. straks met verbrande kleppen/verrotte turbo te zitten?
MTE of rica kan geen fouten maken ofzo?

elianmars

Citaat van: verburgh op 31-10-2010 22:26:36

Lijkt me dat je dan in ieder geval wel garantie hebt, als je 't bij een gerenommeerde tuner laat doen.

verburgh

Citaat van: elianmars op 31-10-2010 22:28:23
Citaat van: verburgh op 31-10-2010 22:26:36

Lijkt me dat je dan in ieder geval wel garantie hebt, als je 't bij een gerenommeerde tuner laat doen.
Ik kreeg bij de chip ook gewoon garantie en koste me toen 150 euro ;)

Op het impreza forum liep eerst ook iedereen te zeiken dat het niet goed was, en nu rijden ze er bijna allemaal mee.

arjenT5R

het is waarschijnlijk gewoon een kopie van een profi chip die iemand ooit in zijn auto heeft laten zetten
als je hem er in gesoldeerd heb even aan de turbo druk en afr meter hangen
en je weet snel genoeg of het wat is of niet  ;D

Als je bij rica een standaard chip koopt dan plakken ze hem in je ecu en ben je ook met een kwartiertje weer vertroken

Vulk

Maar dan weet je op z'n minst wel dat de AFR-goed is.
Bij deze marktplaats chip mag je dat al zelf gaan doen (en dat gaan veel mensen net niet doen denk ik).

nickk.

Ik blijf het achterlijk vinden, als je te gierig bent om normaal te laten chippen, dan ga al helemaal geen àfr setup kopen. Daarna een beetje bij Marc gaan lopen leuren zeker.

elianmars

Citaat van: nickk. op 01-11-2010 07:51:55
Ik blijf het achterlijk vinden, als je te gierig bent om normaal te laten chippen, dan ga al helemaal geen àfr setup kopen. Daarna een beetje bij Marc gaan lopen leuren zeker.

Mee eens. Ik heb voor mijn huidige wagen 8,5 keer zoveel betaald, maar weet wel wat ik heb.

arjenT5R

Tsja, de TS heeft al meer van dit soort topics gehad
en er kwam overal hetzelfde uit...
Komt er dus op neer dat hij een chip wil hebben en het mag nix kosten  ;D
Nou dan soldeer je hem er toch lekker in en je ziet vanzelf wat er gebeurd  ;D

Ronald21

Nou, Nou ,happer de hap  , sapper de flap , wat een vooroordelen ;D

Citeer
---------------------------------------------

Hoi,

Dit is een kopie van een andere tuner.

Om te kijken of je het resultaat goed vind kun je tijdelijk mijn ecu proberen en direct het verschil zien.

Ik heb zelf een standaard 850 automaat T5-R .

Mvg XXX

------------------------------------------------

--------------------------------------------------
Hoi,

De kopie is van een litouwse tuner op ebay, TOPerform1@ en heb hem zelf in een automaat zitten.

Ik heb deze chip nu bij 3 mensen in een handbak zitten en zij zijn er uiterst content mee.

Verder heb ik zelf niets gemeten of veranderd aan mijn auto,Indien je in je ECU al een voetje hebt gesoldeerd ,kun je de chip zo proberen.

Bevalt hij niet kun je m zo teruggeven.

Je kunt altijd, mits je je flashprom heel eruit haalt zo terug zetten op de gesoldeerd voetjes.  

Mvg XXX

--------------------------------------------

ebay TOPerform1@ inmiddels niet meer aktief overigens:

reakties:

Positive 0 0 102
Neutral 0 0 1
Negative 0 0 2