zoekopdracht is de deur uit

Gestart door LouisXIV, 22-11-2010 16:40:23

Vorige topic - Volgende topic

LouisXIV

YES! Ik heb zojuist mij garagehouder gevraagd uit te kijken naar 850 estate óf V70 classic. Dus uiterlijk sept 2011 moet ik hem hebben. Ik ben benieuwd wat het straks gaat worden.
Ik heb gekozen voor benzine minimaal 2.3 liter 20 kleppen en automaat. Verder; kleur zwart, lederen bekleding, stoelverwarming, airco en trekhaak.

Ik kan bijna niet wachten.... :eusa_dance:

aardigebas

waarom niet eentje van het forum!

wel een goede keus van auto uiteraard

LouisXIV

Citaat van: aardigebas op 22-11-2010 17:04:57
Welke dan? Ik heb 0 verstand van auto's en over mijn garagehouder ben ik erg tevreden. Ik wil geen kat in de zak kopen. Niet dat dat via het forum zou gebeuren maar ik laat mijn garagehouder beoordelen of een auto goed is of niet.

capri

Als je de hoofdprijs voor de auto wil betalen moet je natuurlijk naar de garage.
Hier zitten de liefhebbers die hun auto meestal meer dan goed onderhouden,  een aankoopkeuring kan natuurlijk nooit kwaad.

;)

WYD

Daarbij zijn de meeste auto's die hier te koop aangeboden worden, ook bij vele andere gebruikers bekend.  ;)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Hans Duiven

Omdat een auto van een forumlid beslist geen garantie tot goed onderhoud is.

cas

is geen garantie idd, maar toch vaak met meer liefde omgegaan. je betaald er geen bedrag aan bemiddeling en wat voor andere kosten voor. een wat bekendere forummer haalt het op enkele na niet in zn hoofd om hem ietswat op te lappen en eingelijk een barrel te verkopen en de boel bij elkaar te liegen.

ik zou ook hier op het forum rondkijken.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

LouisXIV

Citaat van: cas op 22-11-2010 18:10:31
is geen garantie idd, maar toch vaak met meer liefde omgegaan. je betaald er geen bedrag aan bemiddeling en wat voor andere kosten voor. een wat bekendere forummer haalt het op enkele na niet in zn hoofd om hem ietswat op te lappen en eingelijk een barrel te verkopen en de boel bij elkaar te liegen.

Probleem is gewoon dat ik te weinig verstand heb van auto's en ook geen tijd/ zin heb in een lange zoektocht. Vanuit die combi kwam ik tot deze keuze. Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat mijn garagehouder straks ook een voor jullie bekende 850/ V70 heeft gevonden

Ludo

Citaat van: Hans Duiven op 22-11-2010 17:58:32

Omdat een auto van een forumlid beslist geen garantie tot goed onderhoud is.

Dat kan ik wel bevestigen.  :)

UserID6342

Citaat van: LouisXIV op 22-11-2010 18:21:54
Citaat van: cas op 22-11-2010 18:10:31

Probleem is gewoon dat ik te weinig verstand heb van auto's en ook geen tijd/ zin heb in een lange zoektocht. Vanuit die combi kwam ik tot deze keuze. Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat mijn garagehouder straks ook een voor jullie bekende 850/ V70 heeft gevonden
Wellicht is het een idee (althans waarschijnlijk goedkoper) om zelf te kijken naar een geschikte auto en dan vragen of een technisch onderlegd forumlid wilt mee wilt gaan kijken.  Die weten meestal wel de 'slechte' plekken van onze auto's en kunnen deze ook vrij makkelijk traceren.

aardigebas

hierbij het verschil:

Die van mij was van een liefhebber en met tranen heeft hij afscheid genomen. Ik heb z'n auto op linnen laten afdrukken als herinnering.
Op deze manier een auto kopen is al leuk!

toch.........KSX70

LouisXIV

Citaat van: Dirk342 op 22-11-2010 18:42:32
Wellicht is het een idee (althans waarschijnlijk goedkoper) om zelf te kijken naar een geschikte auto en dan vragen of een technisch onderlegd forumlid wilt mee wilt gaan kijken.  Die weten meestal wel de 'slechte' plekken van onze auto's en kunnen deze ook vrij makkelijk traceren.

Dat was inderdaad een optie geweest. Maar ik heb hier voor gekozen en dacht laat ik eens melden dat ik na mijn eerste bezoek (enkele maanden geleden) nu ook eens eindelijk een 850 óf V70 bezitter ga worden.

NB Zijn er nog websites waar ik onderdelen kan bekijken? incl prijzen Voor de 850 óf V70?
Dan kan ik mij alvast wat verder verdiepen in evt extra's.

daytonawim

LouisXIV

Citaat van: daytonawim op 22-11-2010 20:58:56
is dit niks voor jou ?

http://auto.marktplaats.nl/volvo/395841447-volvo-v70-2-3-r.html

Alleen geen automaat

Inderdaad schitterend helemaal wat ik zoek. Maar geen automaat en trekhaak verder een TOPPER!

UserID6342

Citaat van: LouisXIV op 22-11-2010 20:57:37
Citaat van: Dirk342 op 22-11-2010 18:42:32
Wellicht is het een idee (althans waarschijnlijk goedkoper) om zelf te kijken naar een geschikte auto en dan vragen of een technisch onderlegd forumlid wilt mee wilt gaan kijken.  Die weten meestal wel de 'slechte' plekken van onze auto's en kunnen deze ook vrij makkelijk traceren.

Dat was inderdaad een optie geweest. Maar ik heb hier voor gekozen en dacht laat ik eens melden dat ik na mijn eerste bezoek (enkele maanden geleden) nu ook eens eindelijk een 850 óf V70 bezitter ga worden.

NB Zijn er nog websites waar ik onderdelen kan bekijken? incl prijzen Voor de 850 óf V70?
Dan kan ik mij alvast wat verder verdiepen in evt extra's.

Als je even wacht en een paar zinnige postjes plaatst kun je dadelijk kijken in het advertentiegedeelte.  Meestal kun je daar wel vinden wat je zoekt en anders gewoon Marktplaats.  Maar er zijn hier liefhebbers zat die (bepaalde) onderdelen (zat) hebben liggen.  Je kunt dan ook een teven 'te koop gevraagd' item maken.