zoekopdracht is de deur uit

Gestart door LouisXIV, 22-11-2010 16:40:23

Vorige topic - Volgende topic

LouisXIV

Citaat van: Dirk342 op 22-11-2010 22:28:22
Als je even wacht en een paar zinnige postjes plaatst kun je dadelijk kijken in het advertentiegedeelte.  Meestal kun je daar wel vinden wat je zoekt en anders gewoon Marktplaats.  Maar er zijn hier liefhebbers zat die (bepaalde) onderdelen (zat) hebben liggen.  Je kunt dan ook een teven 'te koop gevraagd' item maken.
Dat had ik al gezien maar ik dacht misschien zijn er één of meerdere bekende/betrouwbare sites waar je nieuwe onderdelen kunt kopen of haal je die gewoon bij een reguliere volvo dealer?

UserID6342

Beide is natuurlijk mogelijk, merendeel van de mensen heeft ronduit slechte ervaringen met imitatiespul en andere zweren erbij omdat het stukken goedkoper is.  Het is maar net wat jezelf wilt.  Sommige dingen zijn ook niet meer leverbaar voor de 850 en ben je dus automatisch al aangewezen op 2e hands materiaal (wat overigens niet wilt zeggen, dat dit slecht is).  Het is maar net zoals jouw portomonnee op dat moment gevuld is en wat je daar voor wilt doen.

Als je een vraag hebt, stel 'm gewoon en meestal heb je dan vrij snel antwoord over het hoe en wat en ook waar je 't kunt verkrijgen.

daytonawim

Trekhaak is makkelijk te fiksen, allen de automaat, tja die bouw je niet effe over hoor.

KIjk of vraag ook eens bij de garage na waar ie staat, want die heeft wel meer staan http://www.v70.nu/

Je zou ook op www.mobile.de kunnen kijken en er zelf een importeren.

KXS70

Citaat van: aardigebas op 22-11-2010 20:46:18
hierbij het verschil:

Die van mij was van een liefhebber en met tranen heeft hij afscheid genomen. Ik heb z'n auto op linnen laten afdrukken als herinnering.
Op deze manier een auto kopen is al leuk!

toch.........KSX70

Klopt Bas. Gelukkig heeft 'ie een fantastisch baasje gevonden  ;) Wie wordt het baasje van z'n opvolger, onze S70 2.0 die binnenkort in de aanbieding gaat  :'(?

LouisXIV

Citaat van: daytonawim op 23-11-2010 12:18:31
Trekhaak is makkelijk te fiksen, allen de automaat, tja die bouw je niet effe over hoor.

KIjk of vraag ook eens bij de garage na waar ie staat, want die heeft wel meer staan http://www.v70.nu/

Goeie tip ze hebben inderdaad ruime keuze echter voornamelijk handgeschakeld. En het leek mij nu eens leuk om een automaat te hebben.

LouisXIV

Citaat van: Dirk342 op 23-11-2010 08:14:51
Beide is natuurlijk mogelijk, merendeel van de mensen heeft ronduit slechte ervaringen met imitatiespul en andere zweren erbij omdat het stukken goedkoper is.  Het is maar net wat jezelf wilt.  Sommige dingen zijn ook niet meer leverbaar voor de 850 en ben je dus automatisch al aangewezen op 2e hands materiaal (wat overigens niet wilt zeggen, dat dit slecht is).  Het is maar net zoals jouw portomonnee op dat moment gevuld is en wat je daar voor wilt doen.

Als je een vraag hebt, stel 'm gewoon en meestal heb je dan vrij snel antwoord over het hoe en wat en ook waar je 't kunt verkrijgen.
Ik wil ook het liefst nieuwe en orginele onderdelen als ik hem straks heb. Ik vroeg mij af hoeveel een leren voorstoel met electrische verwarming kost. Deze wil als eerste evt vervangen. Omdat mijn plan is de auto lang te houden en stapsgewijs geheel te vernieuwen.

)()()sT

Citaat van: LouisXIV op 25-11-2010 08:24:54
Citaat van: daytonawim op 23-11-2010 12:18:31

Goeie tip ze hebben inderdaad ruime keuze echter voornamelijk handgeschakeld. En het leek mij nu eens leuk om een automaat te hebben.

Mijn automaat rijdt heerlijk; al ik geef zelf toch de voorkeur aan een handbak.

daytonawim

Dan zou ik toch nog eens kijken want ik zie er zo al een stuk of 7 staan
prijsklasse 2000 tot 6000 euro met alle motor varianten incl AWD.

Uiteraard in de juiste kleur met automaat:-)

UserID6342

Citaat van: LouisXIV op 25-11-2010 08:31:55
Citaat van: Dirk342 op 23-11-2010 08:14:51

Ik wil ook het liefst nieuwe en orginele onderdelen als ik hem straks heb. Ik vroeg mij af hoeveel een leren voorstoel met electrische verwarming kost. Deze wil als eerste evt vervangen. Omdat mijn plan is de auto lang te houden en stapsgewijs geheel te vernieuwen.
Ik heb een compleet leren set gekocht toentertijd wat punt en puntgaaf was voor 150 euro (wel lang na moeten zoeken overigens, veel kapotte troep gezien) en de elec LV stoel + verwarming in dezelfde soort leer en motief voor 75 of 100 euro.  Gaat wel over een 854 overigens.

LouisXIV

Citaat van: Dirk342 op 25-11-2010 11:06:24
Ik heb een compleet leren set gekocht toentertijd wat punt en puntgaaf was voor 150 euro (wel lang na moeten zoeken overigens, veel kapotte troep gezien) en de elec LV stoel + verwarming in dezelfde soort leer en motief voor 75 of 100 euro.  Gaat wel over een 854 overigens.
Sorry ik ben nog niet zo ingewijd dat ik weet wat een 854 is. Maar de prijs valt me zeer mee  8) Als ik een 850 estate óf een V70 classic krijg is dat dan een 854 óf een 855? Maar is die prijs de prijs voor een complete set stoelen óf slechts de hoezen?  :eusa_eh:

thijsj

854= 4-deurs, sedan
855= 5-deurs, estate
(874= S70
875= V70)

;)

LouisXIV

Citaat van: thijsj op 25-11-2010 14:46:05
854= 4-deurs, sedan
855= 5-deurs, estate
(874= S70
875= V70)

;)
Thanx

thijsj

In aanvulling op wat eerder gezegd werd over auto's die op het forum te koop worden aangeboden, is de zwarte 855 T-5R van Bart-Willem in Eindhoven wellicht een optie? Misschien kun je overeenkomen dat de auto dan langs je vaste garagist gaat voor een aankoopkeuring?
T-5R's zijn in m.i. bijzónder de moeite van het conserveren waard, gezien de gelimiteerde oplage ;)

Ik heb overigens geen belang bij deze auto, het is gewoon een tip.

UserID6342

Ging hier over een complete set stoelen + achterbank.  Idem voor de electrische stoel.

LouisXIV

Citaat van: Dirk342 op 25-11-2010 15:23:06
Ging hier over een complete set stoelen + achterbank.  Idem voor de electrische stoel.
Lekker goedkoop  8)