Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Nou, volgens mij heb jij vannacht niet geslapen van opwinding, of wel? ;D Succes met de afbouw, dat het maar weer een mooie jongen moge worden :D

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 02-06-2011 10:38:58
Nou, volgens mij heb jij vannacht niet geslapen van opwinding, of wel? ;D Succes met de afbouw, dat het maar weer een mooie jongen moge worden :D

Dat gaat zeker wel lukken verwacht ik zo van Ted, een mooi glimmende vers gespoten bumpert :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

StefanCJ

Succes Teddy! Dat `ie maar snel weer mooi mag worden!

8)

Teddy81

Dank jullie!

Knipperlicht kabels gesoldeert

kabelboompje weer op zn pllek

maartendeb

Hehe dat je nog de tijd neemt voor tussentijdse foto updates , respect :eusa_clap: ;D Veel klusplezier gewenst vandaag!

peteRRR

Veel plezier met het opbouwen van de auto Ted. :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

RATFINK

Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen, succes met de opbouw!

Vulk

henry classic v70

Citaat van: Vulk op 02-06-2011 11:29:10
Wedden dat hij vanavond klaar is? ;D

Vanavond na 't werk maar eens foto's bekijken, hij zal dan al een flink eind zijn opgeschoten
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Teddy81

Accubak en lpi ecu weer op zn plek

lekker met tectyl klooien! Vies spul

Ik moet vanavond helaas uit eten, en het is niet echt in de buurt. Dus rond een uurtje of 3 moet ik stoppen helaas. :( Zal vanavond nog wel niet af zijn denk ik.

big ben

"gewoon zeggen" dat je niet zo goed te pas bent.......... :eusa_whistle:,

applaus voor je enthousiasme  :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Ja, hee , hallo.... Ted, je kan niet uit eten hoor, we zitten al twee weken te wachten tot je gaat opbouwen.... en dan nu voor zo'n etentje gewoon stoppen??? :eusa_naughty: Is er geen Febo bij jou in de buurt? Daar hebben ze ook heel lekker eten hoor, gewoon vijf minuten kauwen, wegspoelen en weer doorgaan! :evil:

Sterkte!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Teddy81

Hahaha!! :eusa_clap: Nee ik kom hier echt niet onder uit! ;D

Het is wel knap ven mezelf dat ik altijd wel een manier weet te vinden om mezelf te verwonden tijdens het sleutelen. Met een schaar in mn vinger geknipt, niet zo handig, en bloeden als een rund natuurlijk! ;D

elianmars