Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Ja moest ff iets afknippen, maar dat valt toch echt onder sleutelen! ;D

OOk de lampen afgekit. Die kit droogt helemaal transparant op, dus daar zie je straks niets meer van.

Ben nu aan het wachten tot de tectyl droog is zodat ik het zijpaneel kan monteren. Duurt lang. Ik denk dat ik maar even een broodje ga eten ofzo.

Justin-850

Citaat van: elianmars op 02-06-2011 12:15:49
Sleutelen met een schaar?  :eusa_eh:  ;D

Succes!

Soms handig om schroeven mee open te draaien bij gebrek aan iets beters :P ;D

Teddy81

Schermpje er weer op! Het past best mooi weer! Gelukkig! ;D
(let niet op de kwaliteit van de foto's die is echt ruk!!)

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Laat Teddy maar schuiven, dit gaat weer een plaatje van een auto worden.  :eusa_clap:

En voor wat betreft dat etentje vanavond, gewoon doorgaan en zeggen dat je de tijd vergeten bent (eventueel batterijen uit horloge en andere klokken/tijdaanduiders halen :eusa_whistle: :angel: :evil:.

Groet,
The Demon. (Die nooit zoiets doet  :angel: :eusa_whistle:)

StefanCJ

Yeaahh! Begint er weer op te lijken zo teddy! Lekker afbellen dat etentje en lekkerrrrr verder sleutelen!

Teddy81

Zo, radiateur zit er weer in! Met hulp van Sem en JeroenV! Bedankt!!!

rogerV701998

peteRRR

Nou effe wat anders. ;D

Dat is wel wat voor jou Ted,....dacht ik  :D die kerel is goed met een foto toestel en sluiter tijden.

Kijk als je de tijd hebt,het duurt 15 min, http://www.wimp.com/lightphotography/

Groetjes.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Ik ga binnenkort een keer kijken Peter! Thnx

Ik heb nog even de motorkapsloten afgesteld en van leidingen aangesloten. Nu ga ik zo stoppen want ik moet echt weg straks maar eerst kan ik wel een lekkere douche gebruiken. Dacht niet vies te worden, maar het is me toch gelukt, ik ben zwart. ;D

Oooooh jongens en het bumpertje dat vers gespoten in de huiskamer ligt.. Wat ziet dat er fijn uit! ;D LoL

JeroenV

Vanochtend rond 9.15uur:

Ted op sleep,zo kan mijn 2.5t een R wel voor blijven :eusa_dance:

Teddy81

Jeff

Respect hoor Ted hoe je bezig bent! Geniet nog even van je etentje ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

UserID6342

Gaat weer helemaal goed komen, niet dat ik me daar erg druk over maakte overigens want dat is je wel toevertrouwd.  Ziet er supernetjes allemaal uit Ted.

Teddy81

Zo, ik ben weer thuis! Heerlijk gegeten en verschrikkelijk gelachen! ;D Wat een LoL!!!

Ik ga toch nog even wat dingen klaarmaken voor morgen denk ik! You can't stop me!!